ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : شنبه 24 آبان 1393 - ساعت 20:47:35
چاپ خبر

مهرداد نصرتی: از مرتضی به خاطر جرأت، شجاعت، هنر و انسانیتش ممنونم

«مهرداد نصرتی»، آهنگساز با سابقه موسیقی پاپ کشور، ضمن ابراز تأسف از واقعه تلخ درگذشت مرتضی پاشایی، یادداشتی در اختیار ما قرار داد. این یادداشت که نصرتی در آن از دوست و همکار فقید خود «ناصر عبدالهی» نیز یاد کرده، بدین شرح است:<br>زمانی که خبر بستری شدن مرتضی در بیمارستان را شنیدم، حسی شبیه لحظه ای را داشتم که خبر بستری شدن ناصر عبداللهی به گوشم رسید؛ رفیق کهنه که روزها و سال‌ها را در کنار هم سپری کرده بودیم. ٢٩ روز انتظار شبانه روزی در بیمارستان هاشمی‌نژاد با بیم و امیدهای لحظه لحظه به بازگشت ناصر و ملودی‌های بی بدیلش به میان‌مان، که البته پایانش آنچه نبود که در دعاهایمان از خدا می‌خواستیم.


mehrdad.jpg«مهرداد نصرتی»، آهنگساز با سابقه موسیقی پاپ کشور، ضمن ابراز تأسف از واقعه تلخ درگذشت مرتضی پاشایی، یادداشتی در اختیار ما قرار داد. این یادداشت که نصرتی در آن از دوست و همکار فقید خود «ناصر عبدالهی» نیز یاد کرده، بدین شرح است:
زمانی که خبر بستری شدن مرتضی در بیمارستان را شنیدم، حسی شبیه لحظه ای را داشتم که خبر بستری شدن ناصر عبداللهی به گوشم رسید؛ رفیق کهنه که روزها و سال‌ها را در کنار هم سپری کرده بودیم. ٢٩ روز انتظار شبانه روزی در بیمارستان هاشمی‌نژاد با بیم و امیدهای لحظه لحظه به بازگشت ناصر و ملودی‌های بی بدیلش به میان‌مان، که البته پایانش آنچه نبود که در دعاهایمان از خدا می‌خواستیم.
این روزها بیمارستان بهمن چنین حال و هوایی داشت. نه تنها بیمارستان، که تمام ایران و ایرانیان حال و هوایی داشتند که مدت‌ها بود نظیر آن را ندیده بودم. همه یکدل بودند با هدفی واحد.
اما این بار هم پایان قصه آن نبود که در رویاهایمان می‌دیدیم. مرتضی هم از میان ما رفت، مثل ناصر که از میان ما رفت و هر دو یادگاری‌های شیرین‌شان را برای ما به جا گذاشتند تا بار دیگر به یاد بیاوریم فرشته ها هدیه‌های خدا در میان ما هستند که نغمه‌های بهشتی خود را به ما می‌بخشند و افسوس که فرصت درک حضورشان کوتاه است.
مرتضی عزیز ممنونم از تو به خاطر جرأت و شجاعتت، به خاطر هنر نابت و از همه مهمتر به خاطر انسانی که بودی. حضور زمینی‌ات در میان ما به پایان رسید و حضور آسمانی‌ات در بین ما ابدی است.
خوابیدی بدون لالایی و قصه
بگیر آسوده بخواب بی درد و غصه
دیگه کابوس زمستون نمی‌بینی
توی خواب گل‌های حسرت نمی‌چینی

مهرداد نصرتی ,درگذشت مرتضی پاشایی,رادیو پدیده,radio padide
آمار بازدید : 1,295
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500