ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : یک‌شنبه 25 آبان 1393 - ساعت 08:15:51
چاپ خبر

برزیلیا اجرای خود را به زنده یاد مرتضی پاشایی اهدا کرد

مدیر روابط عمومی و بین الملل نمایش برزیلیا روز شنبه افزود: هنرمند واقعی کسی که عرصه هنر جولانگاه عشق او به مردم است و یادش همیشه در ذهن همه می ماند.


mm.jpgمدیر روابط عمومی و بین الملل نمایش برزیلیا روز شنبه افزود: هنرمند واقعی کسی که عرصه هنر جولانگاه عشق او به مردم است و یادش همیشه در ذهن همه می ماند.
مهدی رحیمی 'به نمایندگی از گروه نمایشی برزیلیا در پیامی عنوان کرد: زنده یاد مرتضی پاشایی از خوانندگان خوش ذوق و محبوب کشورمان بود ، در روزهایی که این هنرمند جوان در بستر بیماری روزهای سختی رو سپری می کرد، عیادتها و پیگیری مردم و مسئولین، نشان از علاقه آنها به او را نشان می داد اما باخبر شدیم که ایشان متأسفانه روز جمعه بر اثر بیماری سرطان به رحمت خدا رفتند.
وی افزود: درگذشت هنرمند جوان و محبوب کشورمان «مرتضی پاشایی» را به جامعه موسیقی ،هنر و مردم تسلیت عرض نموده و برای خانواده محترم ایشان از خداوند متعال صبر و شکیبایی آرزومندیم. ضمناً اجرای هشتم این نمایش در روز جمعه را به زنده یاد مرتضی پاشایی تقدیم می کنیم.
نمایش برزیلیا تا 7 آذرماه هر روز ساعت 17:30 در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی روی صحنه می رود. زنده یاد مرتضی پاشایی که تنها 30 بهار از عمر او گذشته بود ، پس از ماه ها تحمل درد و رنج و براثر سرطان درگذشت.

برزیلیا ,مهدی رحیمی,مرتضی پاشایی,رادیو پدیده,radio padide
آمار بازدید : 1,783
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500