ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : سه‌شنبه 27 آبان 1393 - ساعت 14:11:18
چاپ خبر

روزبه نعمت‌اللهی به صحنه می‌رود

کنسرت روزبه نعمت اللهی بعد از ایام محرم و صفر در تهران و شهرستان‌ها برگزار می‌شود. این کنسرت‌ها با همراهی ارکستر است و در این اجراها از سازهای بادی، زهی، ایرانی و ... استفاده خواهد شد.


rozbeh.jpgکنسرت روزبه نعمت اللهی بعد از ایام محرم و صفر در تهران و شهرستان‌ها برگزار می‌شود. این کنسرت‌ها با همراهی ارکستر است و در این اجراها از سازهای بادی، زهی، ایرانی و ... استفاده خواهد شد.
در کنسرت‌های روزبه نعمت‌اللهی منتخبی از قطعات چهار آلبوم "سرزمین مادری"، "هفته عاشقی"، "عمو زنجیرباف" و "داروگ" اجرا می‌شود.
در این کنسرت‌ها  12 قطعه اجرا خواهد شد که نام بعضی از قطعات زخم، من مست و تو دیوانه، خدانگهدار، ایران، بازآمدم، نفس کشیدن سخته، بی ستار، خدانگهدار و... است.
سهیل بیانی‌مهر (رهبر ارکستر، گیتار)، احسان شفیعی (سرپرست ارکس‌تر، پرکاشن)، سعید جامع (درامز) گقارد آذاریان (لید گیتار)، پیام رونق (دیجی ریدو)، آ‌ترین بی‌نیاز (کیبورد) ناصر پورالحسینی (فلوت) داوود اریکه (ساکسیفون)، بهروز دهقان (بیس گیتار)، فرهاد رستمی (گیتار)، امیر دین محمدی (طبلا) و مهدی حسین‌زاده (دف) همراه با بهنام حکیم (بوزوکی) و.... به عنوان نوازنده با این خواننده پاپ همکاری می‌کنند.
به زودی قطعه جدید این خواننده که ترانه آن توسط زهرا عاملی سروده شده است در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. ملودی این اثر توسط روزبه نعمت‌اللهی ساخته شده است و تنظیم آن به عهده پیام قربانی است.
روزبه نعمت‌اللهی تاکنون آلبوم‌های سرزمین مادری (1382)، هفته‌ی عاشقی (1386)، عمو زنجیرباف (1388) و داروگ (1392) را منتشر کرده و قطعه پرطرفدار "ایران خاک دلیران" از مشهورترین آثار او به شمار می‌رود.

کنسرت روزبه نعمت اللهی,سرزمین مادری,هفته عاشقی,عمو زنجیرباف,داروگ,رادیو پدیده,radio padide
آمار بازدید : 1,391
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500