ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : سه‌شنبه 27 آبان 1393 - ساعت 19:36:31
چاپ خبر

«سالار عقیلی» با «کیوان ساکت» به کانادا می‌رود

«سالار عقیلی» خوانندهء موسیقی ایرانی، که این روز‌ها مشغول ضبط چند مجموعهء موسیقایی در قالب آلبوم‌های صونی و تصویری ست، از انتشار آلبوم «میخانهء خاموش» با صدای خود و آهنگسازی استاد «سعید فرجپوری» خبر داد.


aghili.jpg«سالار عقیلی» خوانندهء موسیقی ایرانی، که این روز‌ها مشغول ضبط چند مجموعهء موسیقایی در قالب آلبوم‌های صونی و تصویری ست، از انتشار آلبوم «میخانهء خاموش» با صدای خود و آهنگسازی استاد «سعید فرجپوری» خبر داد.
عقیلی گفت: «در حال حاضر چند آلبوم را در دست تهیه و انتشار داریم که یکی از آن‌ها با عنوان «میخانهء خاموش» به همراه گروه «دستان» دو سالی ست که آمادهء انتشار است اما به دلایلی همچون پروسهء اخذ مجوز که بر همگان مبرهن است و بسیاری از هنرمندان ما در عرصهء موسیقی با آن دست و پنجه نرم کرده و می‌کنند، توزیع آن تا به امروز به تعویق افتاده است. در واقع هنرمندان ما همیشه در زمینهء انتشار آثارشان با مشکلات عدیده‌ای روبرو بوده‌اند. با این حال طبق آخرین صحبتی که با آقای حسین توتونچیان مدیر مؤسسهء انتشاراتی «آوای ققنوس» داشته‌ام قرار بر این شده که اثر ذکر شده پس از اتمام ماه صفر روانهء بازار موسیقی گردد.»
این خوانندهء موسیقی ایرانی در خصوص دیگر آلبوم‌های صوتی و تصویریِ پیش رو افزود: «کار دیگرمان در واقع مجموعه‌ای تصویری ست از کنسرت گروه موسیقی وزیری به سرپرستی و آهنگسازی آقای «کیوان ساکت» که حدود یک سال و نیمِ پیش برگزار گردید. همکاری بنده در این کنسرت مشترکاٌ با آقای ساکت و هنرمند فقید غلامعلی‌پور عطایی نوازندهء نامیِ دوتار بوده است. این مجموعه نیز در قالب یک دی وی دی به بازار موسیقی عرضه خواهد شد. آلبوم تصویری دیگری به رهبری استاد فرهاد فخرالدینی و ارکستر مهرنوازان داریم که در حال تدوین است. همچنین یک آلبوم صوتی را با گروه «مضراب» به سرپرستی و آهنگسازی جنابِ حمید متبسم داریم که همچنان در حال ضبط قطعات آن هستیم. البته دو سه روزی ست که مراحل آغازین آلبومی دیگر کلید خورده و این کار به آهنگسازی استاد جلیل عندلیبی می‌باشد.»
سالار عقیلی کنسرتی را با استاد کیوان ساکت در خارج از ایران پیش رو دارد که در خصوص جزئیات آن گفت: «مجموعه اجراهایی را با جناب کیوان ساکت و گروه «باربد» در قالب یک تور در کانادا، پیشِ رو داریم که در شهرهای تورنتو، اتاوا و مونترآل برگزار خواهد شد. نوازندگانی که در این مجموعه ما را همراهی می‌کنند، هنرمندانی خارج از ایران هستند. در مورد اجرا در ایران در حال حاضر فکر نمی‌کنم تا پیش از ماه بهمن و اسفند سال جاری کنسرتی داشته باشم.»
شایان ذکر است که کنسرت گروه «باربد» به آهنگسازی «کیوان ساکت» و خوانندگی «سالار عقیلی»، طی ۱۲، ۱۳ و ۱۴ دسامبر ۲۰۱۴ به ترتیب در شهرهای تورنتو، اتاوا و مونترآل به روی صحنه خواهد رفت.

سالار عقیلی,کیوان ساکت,گروه دستان,رادیو پدیده,radio padide,آلبوم میخانهء خاموش,
آمار بازدید : 1,354
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500