ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : چهارشنبه 28 آبان 1393 - ساعت 18:11:39
چاپ خبر

«شب دهم» علیرضا قربانی در برج میلاد

در این اجرا که 29 و 30 آبان‌ماه به صحنه خواهد رفت، علیرضا قربانی با همراهی ارکستر «اشتیاق» قطعات منتخب سریال «شب دهم» (به کارگردانی حسین فتحی) را اجرا خواهد کرد که توسط فردین خلعتبری آهنگسازی شده است.



ghorbani..jpgدر این اجرا که 29 و 30 آبان‌ماه به صحنه خواهد رفت، علیرضا قربانی با همراهی ارکستر «اشتیاق» قطعات منتخب سریال «شب دهم» (به کارگردانی حسین فتحی) را اجرا خواهد کرد که توسط فردین خلعتبری آهنگسازی شده است.
همچنین اجرای قطعاتی مانند «ارغوان»، «باران»، «شاه ولایت» و قطعه‌ای با کلام ابوسعید ابوالخیر بخش دیگری از کنسرت پاییزی علیرضا قربانی است.
همچنین علیرضا قربانی، سامان صمیمی (نوازنده‌ی کمانچه) و بهنام ابوالقاسم (نوازنده‌ی پیانو) به اجرای ساز و آواز بداهه خواهند پرداخت.
این کنسرت که به همت شهرداری تهران برگزار می‌شود، بلیت‌فروشی برای عموم مردم ندارد.
علیرضا قربانی در زمان فعال بودن ارکستر موسیقی ملی ایران، رپرتوار «شب دهم» را به رهبری بردیا کیارس اجرا کرده بود و مهرماه امسال هم آخرین اجرایش را در شیراز پیش از ایام سوگواری ماه محرم روی صحنه برد.
این خواننده قرار بود در پروژه‌ی «شیپور صلح» اثر علی قمصری هم حضور داشته باشد، اما بنا به دلایلی، این کار به «محمد معتمدی» واگذار شد.

علیرضا قربانی,شب دهم,سامان صمیمی, بهنام ابوالقاسم,رادیو پدیده,radio padide
آمار بازدید : 1,363
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500