ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : پنج‌شنبه 29 آبان 1393 - ساعت 12:47:38
چاپ خبر

مجتبی کبیری به صحنه می‌رود / آلبوم ˝اتاق ساکت˝ به بازار می‌آید

مجتبی کبیری خواننده گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم که قرار است به زودی در تهران و شهرستان‌ها با اجرای قطعات جدید به صحنه رویم.<br>کبیری افزود: در این کنسرت قطعاتی از آلبوم‌های قبلی را اجرا می‌کنیم که نام بعضی از قطعات لیلی، خاطره‌ها، دل کندن، بهونه، لیلی، هوای دیدن، دلتنگ و... است. همچنین بخشی از این کنسرت به اجرای قطعات جدید اختصاص دارد.


mojtaba.jpgمجتبی کبیری خواننده گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم که قرار است به زودی در تهران و شهرستان‌ها با اجرای قطعات جدید به صحنه رویم.
کبیری افزود: در این کنسرت قطعاتی از آلبوم‌های قبلی را اجرا می‌کنیم که نام بعضی از قطعات لیلی، خاطره‌ها، دل کندن، بهونه، لیلی، هوای دیدن، دلتنگ و... است. همچنین بخشی از این کنسرت به اجرای قطعات جدید اختصاص دارد.
این خواننده در ادامه بیان کرد: آلبوم جدیدم که در مراحل نهایی قرار دارد، بعد از ایام محرم و صفر روانه بازار موسیقی می‌شود و کنسرت‌های ما بعد از انتشار این آلبوم برگزار خواهد شد.
کبیری با اشاره به اینکه عنوان آلبومش "اتاق ساکت" است، خاطرنشان کرد: ترانه‌های این اثر از سحر تقدسی و حامد صمغ‌آبادی هستند. آهنگسازی قطعات آلبوم نیز به عهده بهروز علیاری، هومن آزما و محمدرضا جوادی بوده است.
این خواننده تاکید کرد: آهنگسازی برخی از قطعات به عهده خودم بوده است و تنظیم توسط هومن آزما، محمدرضا جوادی، بهروز علیاری و... انجام شده است.
مجتبی کبیری تا به امروز سه اثر موسیقایی روانه بازار موسیقی کرده است. اولین آلبوم او "معرکه" بود و دومین آلبوم را با همکاری مریم حیدرزاده با عنوان "ساز مخالف" منتشر کرد.
سومین آلبوم این خواننده پاپ با عنوان "شب و روز" منتشر شد که با استقبال مخاطبان همراه بود.

مجتبی کبیری,آلبوم اتاق ساکت,معرکه,ساز مخالف,مریم حیدرزاده,سحر تقدسی,حامد صمغ‌آبادی,رادیو پدیده,radio padide
آمار بازدید : 1,194
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500