ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - ساعت 00:38:35
چاپ خبر

اجرای قطعه صلح و عشق اثر امید حجت برای رساندن پیام صلح ایران به مردم دنیا در جام جهانی 2014

اجرای قطعه صلح و عشق اثر امید حجت فرصت بسیار خوبی برای رساندن پیام صلح ایران به مردم دنیا در جام جهانی 2014 ایجاد کرده است. پس از سخنان رئیس جمهور با تأکید بر اینکه ایشان از هر فرصتی برای اعلام پیام صلح به جهانیان استقبال و حمایت می کند، امید حجت تصمیم گرفت قطعه «صلح و عشق» را که سال گذشته در لبنان به همراه ارکستر سمفونیک به رهبری نادر مرتضی پور اجرا شد و مورد استقبال وزیر فرهنگ لبنان و آقای رکن آبادی، سفیر ایران در لبنان قرار گرفت، بار دیگر در جام جهانی اجرا کند و این پیام را به گوش جهانیان برساند. 

 به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران؛ پیروز ارجمند گفت: اجرای قطعه صلح و عشق اثر2253142_311.jpg امید حجت فرصت بسیار خوبی برای رساندن پیام صلح ایران به مردم دنیا در جام جهانی 2014 ایجاد کرده است. پس از سخنان رئیس جمهور با تأکید بر اینکه ایشان از هر فرصتی برای اعلام پیام صلح به جهانیان استقبال و حمایت می کند، امید حجت تصمیم گرفت قطعه «صلح و عشق» را که سال گذشته در لبنان به همراه ارکستر سمفونیک به رهبری نادر مرتضی پور اجرا شد و مورد استقبال وزیر فرهنگ لبنان و آقای رکن آبادی، سفیر ایران در لبنان قرار گرفت، بار دیگر در جام جهانی اجرا کند و این پیام را به گوش جهانیان برساند. 
صدای امید حجت را بسیاری از افراد از سال ها پیش با قطعه «سرزمین ما» شنیده اند. این قطعه که به زبان انگلیسی خوانده شده است، برای جام جهانی سال 2006 توسط محمدرضا چراغعلی ساخته شد. 

چندی پیش نیز این هنرمند قطعه «یه روز از پیش تو میرم» را با رضا صادقی همخوانی کرد اما این روزها شاهد فعالیت او در عرصه بین الملل هستیم؛ کاری که سال ها پیش نیز انجام داده بود. قطعه جدیدی که امید حجت کار آهنگسازی و خوانندگی آن را انجام داده است، «صلح و عشق» نام دارد که خودش در این خصوص گفت: صلح جهانی تمام اعتقاد من است و از این پس بیشتر شاهد چنین کارهایی از من خواهید بود. 

همچنین وی بیان کرد: با حمایت مسئولین وزارت ارشاد، وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و نهاد ریاست جمهوری  این سرود در جام جهانی اجرا می شود. 

حجت ادامه داد که تمام ملت های حاضر جهان از سفید و سیاه گرفته تا سرخ و زرد در این کلیپ مورد احترام قرار گرفته اند که نشان دهنده صلح طلبی است. 

پیروز ارجمند، مدیرکل دفتر موسیقی نیز در گفتگو با ما در خصوص قطعه «صلح و عشق» بیان کرد: در وهله اول نفس قضیه و نوع نگاهی که به این موسیقی داشتند، بسیار قابل تحسین است. 

وی افزود: در مرحله دوم فرم کار توجه انسان را جلب می کند که کاری لایت کلاسیک محسوب می شد و قابلیت گستردگی و فراگیری این اثر را در بین مخاطبان عام و بیشتری فراهم می کند. 

ارجمند با اشاره به زبان این اثر که انگلیسی است، خاطرنشان کرد: ما به عنوان فارسی زبان خواندن متن انگلیسی با تلفظ صحیح کلمات برایمان سخت است ولی دیدیم که ایشان از پس این کار به خوبی برآمده بود و تنظیم بسیار خوبی داشت که می تواند شروع یک حرکت جدیدی در میان ایرانیان باشد که در حال حاضر علاقه بسیاری به بیان پیام و موسیقی ایرانی به زبان های دیگر دارند و فکر می کنم می تواند آغاز بسیار خوبی در جهانی شدن موسیقی لایت کلاسیک و کلاسیک ما باشد. 

وی در خصوص انتشار این اثر در جام جهانی فوتبال 2014 اظهار داشت: گردهمایی ها و مجموعه برنامه هایی که چنین جماعتی را از مردم دنیا دور خودش جمع می کند، فرصت بسیار خوبی است که ما پیام خودمان را به مردم دنیا برسانیم. 

مدیرکل دفتر موسیقی تصریح کرد: در طول تاریخ ایرانیان انسان های جنگ طلبی نبودند و به عدل و عدالت که جزو اولین پیام های دین اسلام و ادیان دیگر ایرانی مثل آیین زروانی، آیین مهر و زرتشتی است، اعتقاد دارند لذا ما می توانیم با ابزار موسیقی که یکی از موثرترین و فراگیرترین ابزارهای هنری در دنیا است این پیام مان را برسانیم که برخلاف تصور دنیا از ایرانی ها، مردمی صلح طلب، نوع دوست و فارغ از تمام گرایشات قومی، زبانی و رنگی هستند و در کنار هم به خوبی زندگی می کنند. 

وی با تاکید بر اینکه این امر می تواند با استفاده از پخش کلیپ «صلح و عشق» در جام جهانی فوتبال 2014 اتفاق جهانی و فراگیری شود، گفت:کلیپ اثر بسیار حرفه ای، خوب و لذتبخش بود. 

امید حجت ضمن تشکر از آقای پیروز ارجمند و آقای علی کفاشیان که چنین فرصتی را در اختیارشان قرار دادند تا بتواند به عنوان سفیر موسیقی صلح جهانی از طرف ایران در برزیل و دیگر موقعیت های بین الملل این قطعه را اجرا کند، گفت: انشاالله این حرکت تاثیر بسیار خوبی بر روی روابط بین الملل خواهد داشت.
download.png

omid hojjat solhe jahani.jpg

Peace and love, Peace and love امید حجت, آهنگ Peace and love, آهنگ جدید امید حجت صلح و عشق, جام جهانی 2014 برزیل سرود Peace and love امید حجت, دانلود آهنگ Peace and love, دانلود آهنگ امید حجت, دانلود آهنگ انگلیسی سرود رسمی تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 برزیل, دانلود آهنگ برای صلح جهانی, دانلود آهنگ جدید امید حجت برای جام جهانی فوتبال ایران, دانلود آهنگ جدید صلح و عشق از امید حجت, دانلود آهنگ صلح و عشق, دانلود آهنگ صلح و عشق امید حجت, دانلود آهنگ صلح و عشق برای جام جهانی فوتبال 2014برزیل,امید حجت,
آمار بازدید : 2,115
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500