ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : شنبه 1 آذر 1393 - ساعت 22:08:52
چاپ خبر

تمدید مهلت فراخوان جشنواره ملی موسیقی استاد شهناز

به گزارش روز شنبه ستاد خبری نخستین جشنواره ملی موسیقی استاد شهناز، 'محسن مهر علیان' افزود: با توجه به استقبال خوب و بنا به درخواست جمعی از علاقه مندان به شرکت در این جشنواره، مهلت فراخوان تمدید شده است.


shahnaz.jpgبه گزارش روز شنبه ستاد خبری نخستین جشنواره ملی موسیقی استاد شهناز، 'محسن مهر علیان' افزود: با توجه به استقبال خوب و بنا به درخواست جمعی از علاقه مندان به شرکت در این جشنواره، مهلت فراخوان تمدید شده است.
پیش از این 30 آبان پایان مهلت فراخوان شرکت در این جشنواره اعلام شده بود.
مدیر روابط عمومی نخستین جشنواره ملی موسیقی استاد شهناز ادامه داد: هنرمندان علاقه مند به شرکت در این جشنواره موسیقی با مراجعه به سایت www.moshir.net آثار خود را ارسال و ثبت نام کنند.
مهرعلیان اظهار کرد: نخستین جشنواره ملی استاد شهناز به صورت رقابتی و در بخش های گروه نوازی، تکنوازی، آهنگسازی و مقاله از 14 تا 19 دی در اصفهان برگزار می شود.
'جلیل شهناز ' اول خرداد سال ۱۳۰۰ در اصفهان به دنیا آمد و از کودکی به موسیقی علاقه مند شد و فراگیری نواختن تار را نزد 'عبدالحسین شهنازی' و برادر بزرگ خود 'حسین شهناز' آغاز کرد.
وی در سال ۱۳۸۳ به عنوان چهره ماندگار هنر و موسیقی ایران برگزیده و ۲۷ تیر سال ۳۸۳، مدرک درجه یک هنری (معادل دکترا) برای تجلیل از یک عمر فعالیت هنری به او اهدا شد.
جلیل شهناز افزون برنواختن تار که ساز اختصاصی او بود با نواختن سازهای ویولون، سنتور ، تمبک و آواز - سه تار نیز آشنایی کامل داشت.
وی پس از یک دوره بیماری روز ۲۷ خرداد سال گذشته در بیمارستان آراد تهران درگذشت و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.

تمدید مهلت فراخوان جشنواره ملی موسیقی استاد شهناز,محسن مهر علیان,رادیو پدیده,radio padide
آمار بازدید : 1,362
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500