ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : شنبه 1 آذر 1393 - ساعت 23:14:17
چاپ خبر

نادر مرتضی پور رهبر جدید ارکستر سمفونیک صدا و سیما شد

نادر مرتضی پور گفت: حدود یک ماه قبل حکم خود را به عنوان رهبر ارکستر سمفونیک صدا و سیما دریافت کردم و از همان موقع نیز فعالیتم و تمریناتم را با این ارکستر آغاز کردم.<br>وی که سابقه رهبری ارکستر سمفونیک تهران را نیز در کارنامه خود دارد، افزود: طی این یک ماه هر هفته دو جسله تمرین با ارکستر سمفونیک صدا و سیما در روزهای سه شنبه و چهارشنبه داشته ایم تا از سطح کیفی و توانایی تمامی اعضا اطلاع پیدا کنیم.


nader.jpgنادر مرتضی پور گفت: حدود یک ماه قبل حکم خود را به عنوان رهبر ارکستر سمفونیک صدا و سیما دریافت کردم و از همان موقع نیز فعالیتم و تمریناتم را با این ارکستر آغاز کردم.
وی که سابقه رهبری ارکستر سمفونیک تهران را نیز در کارنامه خود دارد، افزود: طی این یک ماه هر هفته دو جسله تمرین با ارکستر سمفونیک صدا و سیما در روزهای سه شنبه و چهارشنبه داشته ایم تا از سطح کیفی و توانایی تمامی اعضا اطلاع پیدا کنیم.
رهبر جدید ارکستر سمفونیک صدا و سیما در مورد برنامه های آینده این ارکستر گفت: در حال حاضر مشغول تمرین برخی آثار هستیم و طی یکی دو هفته آینده جلسه ای با آقای تقی پور رئیس مرکز موسیقی صدا و سیما خواهیم داشت تا درباره برنامه های آینده این ارکستر تصمیم گیری کنیم.
نادر مرتضي پور با تشويق پدرش آموختن موسيقي را از ده سالگي در هنرستان عالي موسيقي شروع كرد و پس از آموختن كنترباس و همكاري با اركستر سمفونيك تهران، در سال 1349 به آمريكا رفت و تحصيلات خود را تا كارشناسي ارشد از دانشگاه ميسوري - كلمبيا ادامه داد.  
او پس از بازگشت به ايران رهبري اركستر سمفونيك تهران را به دست گرفت. پس از آن در سال 1361 رهبري اركستر مجلسي و سمفونيك صدا و سيما مي شود. مرتضي پور استاد دانشگاه موسیقی صدا و سیما و مدیر تولید و آموزش موسیقی صدا و سیما بوده است.


نادر مرتضی پور ,رهبری ارکستر سمفونیک تهران,رادیو پدیده,radio padide
آمار بازدید : 1,329
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500