ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : دوشنبه 3 آذر 1393 - ساعت 09:03:49
چاپ خبر

نخستین دوره جایزه سراسری استاد همایون خرم

این مسابقه با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت راد نو اندیش همزمان با سالروز درگذشت استاد همایون خرم برگزار خواهد شد.


khoram.jpgاین مسابقه با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت راد نو اندیش همزمان با سالروز درگذشت استاد همایون خرم برگزار خواهد شد.
این مسابقه مخصوص افراد زیر 20 سال یعنی متولدین تا تاریخ 30/10/73 است و با عنوان جایزه سراسری استاد همایون خرم برگزار خواهد شد.
برای اولین دوره این مسابقات قرار شده متقاضیان در زمینه تکنوازی، تک خوانی و گروه نوازی آثار استاد خرم در قالب یک فایل تصویری ضبط کرده و تا پایان آذرماه به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.
آثار متقاضیان از سوی هیات داوران مورد داوری قرار خواهد گرفت و پذیرفته شدگان مرحله نهایی در یکی از روزهای نزدیک به سالگرد درگذشت استاد خرم در تالار وحدت به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
البته برای سال اول چنین روشی درپیش گرفته شده و در سال های آینده آثار سایر آهنگسازان نیز به رپرتوار اجرایی جایزه سراسری استاد همایون خرم اضافه خواهد شد.
متقاضیان می توانند نمونه ای از فایل تصویری خود را همراه با نام آهنگ و اسامی فرد یا افراد اجراکننده جهت بررسی و شرکت در آزمون به نشانی www.radnoandish.com ارسال کنند. داوطلبین تنها مجاز به اجرای یک اثر از استاد همایون خرم هستند.
همچنین داوطلبان می توانند فایل اجرای خود را از طریق پست سفارشی به آدرس تهران- خیابان شهید بهشتی- خیابان کاووسی فر- کوچه باربد- پلاک 30- طبقه سوم- کدپستی 1577714311 ارسال کنند.
برای دریافت اطلاعات بیشتر نیز می توانند در ساعات اداری، با شماره های 8-88528147 تماس بگیرند.

استاد همایون خرم,مسابقه با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت راد نو اندیش
آمار بازدید : 1,427
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500