ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : سه‌شنبه 4 آذر 1393 - ساعت 13:13:04
چاپ خبر

تور موسیقی حمید عسگری در تهران و شهرستان‌ها / آلبوم جدید در راه است

تور موسیقی حمید عسگری بعد از ایام محرم و صفر در تهران، بندرعباس، شهرکرد، اهواز، گرگان، تبریز، ارومیه، رشت و ..... برگزار می‌شود.


asgari.jpgتور موسیقی حمید عسگری بعد از ایام محرم و صفر در تهران، بندرعباس، شهرکرد، اهواز، گرگان، تبریز، ارومیه، رشت و ..... برگزار می‌شود.
در این کنسرت 10 قطعه اجرا می‌شود که نام قطعات آن خیلی دوست دارم، خداحافظ عشق من، هوای گریه، بزن بارون، خوشبختب، تقاص، آهنگی که دوست داشتی، روزگار، بگو دوسم داری، سوظن، عشق یه طرفه، خیلی دوست دارم است.
همچنین قرار است در این کنسرت چند قطعه بی‌کلام توسط اعضای گروه اجرا شود.
فیروز ویسانلو (گیتار کلاسیک و آکوستیک)، پیام طونی (ویولن‌سلو و ارکستر)، همایون نصیری (پرکاشن)، هومن نامداری (ساکسفون آلتو و سوپرانو)، شهاب اکبری، پوریا حیدری، کوشان حداد و محمد مجرلو (کیبورد و سینتی‌سایزر) از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.
این خواننده پاپ در حال تولید آلبوم جدید است که این اثر موسیقایی در مراحل نهایی قرار دارد و تا پایان سال جاری روانه بازار موسیقی می‌شود.
ترانه‌های این اثر توسط حمید بذرافشان، کاظم موسوی و علی ایلیا سروده شده است و تنظیم قطعات به عهده پوریا حیدری، کوشان حداد، شهاب اکبری بوده است.
حمید عسگری تاکنون آلبوم‌های کمای ۱ و ۲، خوشبختی و.... را منتشر کرده است که آخرین آلبوم او با عنوان "خوشبختی" مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت.
همچنین این خواننده پاپ آخرین کنسرت خود را قبل از ایام محرم و صفر برگزار کرد.

تور موسیقی حمید عسگری,فیروز ویسانلو,پیام طونی,همایون نصیری,هومن نامداری,
آمار بازدید : 1,516
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500