ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : چهارشنبه 5 آذر 1393 - ساعت 16:47:18
چاپ خبر

پیروز ارجمند درگذشت علیرضا خورشیدفر را تسلیت گفت

پیروز ارجمند درگذشت علیرضا خورشیدفر را تسلیت گفت. در این پیام آمده است: «پاییز امسال خزان بسیاری از هنرمندان را به خود دید. کمتر از یک روز پس از آئین یادمان رهبر بی‌بدیل کُر ارکستر سمفونیک تهران «گورگن موسسیان»، از غروب آفتاب عمر «علیرضا خورشیدفر» باخبر شدیم. بی‌تردید، این هنرمند یکی از برجسته‌ترین نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران و از ارزنده‌ترین پیشکسوتان عرصه موسیقی کلاسیک ایران بود. خبر درگذشت استاد «علیرضا خورشیدفر» که به حق پدر معنوی نوازندگان کلاسیک دوران ما بود؛ قلب همه ما را آزرده ساخت.


piroz.jpgپیروز ارجمند درگذشت علیرضا خورشیدفر را تسلیت گفت. در این پیام آمده است: «پاییز امسال خزان بسیاری از هنرمندان را به خود دید. کمتر از یک روز پس از آئین یادمان رهبر بی‌بدیل کُر ارکستر سمفونیک تهران «گورگن موسسیان»، از غروب آفتاب عمر «علیرضا خورشیدفر» باخبر شدیم. بی‌تردید، این هنرمند یکی از برجسته‌ترین نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران و از ارزنده‌ترین پیشکسوتان عرصه موسیقی کلاسیک ایران بود. خبر درگذشت استاد «علیرضا خورشیدفر» که به حق پدر معنوی نوازندگان کلاسیک دوران ما بود؛ قلب همه ما را آزرده ساخت.
خورشیدفر نه تنها یک نوازنده توانا و خوشنام که الگوی واقعی یک هنرمند بود که هنر نه تنها در سرانگشتان وی بلکه در اخلاق و منش او ریشه داشت. سابقه ربع قرن همکاری با این هنرمند شایسته از وی در ذهنم خاطره‌ای از یک دوست متعهد ساخت که تبسم همیشگی، نیک اخلاقی و نیک اندیشی‌اش وی را در ذهنم جاودانه کرده‌است. این مصیبت را به جامعه موسیقی ایران و خانواده گرامی این هنرمند نیک‌سرشت تسلیت می‌گویم و برای روح بلند‌اش از خداوند مهربان طلب رحمت می‌کنم.»

پیروز ارجمند,درگذشت علیرضا خورشیدفر,alireza khorshid far,piroz arjmand
آمار بازدید : 1,147
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500