ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : چهارشنبه 5 آذر 1393 - ساعت 21:03:32
چاپ خبر

تالار وحدت میزبان رسیتال پیانو می شود

در این کنسرت که 5 دیماه ساعت 15 در تالار وحدت برگزار می شود، میناسکانیان آثاری از موتسارت، شومان و بارتوک را می نوازد.


mina.jpgدر این کنسرت که 5 دیماه ساعت 15 در تالار وحدت برگزار می شود، میناسکانیان آثاری از موتسارت، شومان و بارتوک را می نوازد.
فروش بلیت های این کنسرت از شنبه 9 آذرماه به دو صورت اینترنتی در سایت (www.3670.ir) و به صورت گیشه ای در فروشگاه بتهوون و تالار وحدت آغاز می شود.
این نوازنده پیانو خردادماه امسال نیز در تالار وحدت و رودکی رسیتال پیانویی را برگزار کرد که با استقبال بسیار خوبی همراه بود.

آغاز ثبت نام ترم زمستان آموزش هنری بنیاد رودکی
مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی با آغاز فصل جدید از متقاضیان شرکت در دوره های هنری موسیقی، هنرهای تجسمی و نمایش برای ترم زمستان ثبت نام می کند.
ثبت نام ترم زمستان مرکز آموش هنری بنیاد رودکی از یکم تا سیزدهم آذرماه برای هنرجویان فعلی و پس از آن برای متقاضیان جدید آغاز می شود.
دوره های ارائه شده شامل رشته موسیقی (همه سازها، گروه نوازی ایرانی و کلاسیک، تئوری موسیقی، شناخت و تحلیل موسیقی جهانی، تصنیف خوانی، آموزش نرم افزارهای موسیقی و صدابرداری، موسیقی کودکان و ... )، رشته هنرهای تجسمی ( عکاسی مقدماتی تا پیشرفته، فتوشاپ، طراحی و نقاشی کودک و بزرگسال و ...) و رشته نمایشی (بازیگری، نمایشنامه نویسی، نمایش عروسکی و ...) است.
این مرکز با بهره گیری از امکانات و قابلیت های مجموعه بنیاد رودکی و مراکز تابعه آن با برگزاری کنسرت های آموزشی و اجرای تئاتر برای گروه های برگزیده و دوره های حرفه ای شامل مستر کلاس ها (کارگاه های آموزشی تخصصی) و ورک شاپ سعی در ارتقای کیفیت دوره های آموزشی در همه رشته های قید شده کرده است.

رسیتال پیانو, موتسارت,شومان,بارتوک,
آمار بازدید : 1,044
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500