ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : جمعه 7 آذر 1393 - ساعت 15:48:55
چاپ خبر

انجمن فلوت ایران کنکور می‌گذارد

انجمن فلوت ایران دومین کنکور نوازندگی فلوت را خرداد 1394 برگزار خواهد کرد.


konkor.jpgانجمن فلوت ایران دومین کنکور نوازندگی فلوت را خرداد 1394 برگزار خواهد کرد.
این کنکور که پارتیتور قطعاتش به‌زودی منتشر می‌شود، سه مرحله دارد که مرحله‌ی نخست آن شامل اندرسن اتود شماره 24 اپوس 15 (از میزان 1 تا 63)، تلمان فانتزی شماره 4 در «سی بمل» ماژور یا فانتزی شماره 12 در «سل» مینور و ایبر Pièce برای فلوت سولو می‌شود.
همچنین مرحله‌ی دوم آزمون، موتزارت کوارتت «رِ» ماژور K.285 به همراهی کوارتت زهی دانشگاه تهران، داپلر فانتزی پاستورال هنگرو از اپوس 26 یا بوهم گراند پولونز اپوس 16 وارز چگالی 21.5 را دربر خواهد گرفت.
مرحله‌ی سوم آزمون نیز شامل راینکی کنسرتو «رِ» ماژور اپوس 283، رسیتال فلوت به مدت 30 دقیقه، به انتخاب داوطلب که اجرای یک قطعه از رپرتوار امپرسیونیزم در آن اجباری است و اجرای قطعه‌ی معاصر که به سفارش انجمن فلوت ایران برای کنکور 1394 ساخته خواهد شد و در پایان فروردین 1394 روی سایت انجمن فلوت ایران قرار خواهد گرفت.
انجمن فلوت ایران با هدف معرفی استانداردهای بین‌المللی در نوازندگی فلوت و پشتیبانی از علاقه‌مندان این ساز و ایجاد فضایی فرهنگی برای تعامل و اندیشه، سعی بر پیوند زدن نوازندگان این ساز دارد و با برگزاری سمینارها، مسابقات، کارگاه‌ها، مسترکلاس‌ها، کنسرت‌ها و نمایشگاه‌های مختلف در جلب نظر و همکاری علاقه‌مندان به این هنر گام برمی‌دارد.

انجمن فلوت, کنکور نوازندگی فلوت
آمار بازدید : 1,066
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500