ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : جمعه 7 آذر 1393 - ساعت 16:07:51
چاپ خبر

سومین آلبوم شهرام شکوهی منتشر می‌شود

شهرام شکوهی، خواننده گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت در تهران و شهرستان‌ها هستیم و قرار است دی ماه سال جاری به اجرای برنامه بپردازیم.<br>این خواننده پاپ در ادامه بیان کرد: در این کنسرت‌ها قطعاتی از آلبوم "مدارا" و "کولی عشق" اجرا می‌شود و بخشی از این کنسرت به اجرای تک آهنگ‌هایم اختصاص دارد. همچنین نام بعضی از قطعاتی که در این کنسرت‌ها اجرا می‌شود توبه شکستم، انگیزه، جان خسته، خیال کن، عاشقان و.... است.


shahram.jpgشهرام شکوهی، خواننده گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت در تهران و شهرستان‌ها هستیم و قرار است دی ماه سال جاری به اجرای برنامه بپردازیم.
این خواننده پاپ در ادامه بیان کرد: در این کنسرت‌ها قطعاتی از آلبوم "مدارا" و "کولی عشق" اجرا می‌شود و بخشی از این کنسرت به اجرای تک آهنگ‌هایم اختصاص دارد. همچنین نام بعضی از قطعاتی که در این کنسرت‌ها اجرا می‌شود توبه شکستم، انگیزه، جان خسته، خیال کن، عاشقان و.... است.
شکوهی درباره اعضا و نوازندگان این گروه گفت: در این کنسرت‌ها حسین کاشانیان، عماد لاریجانی، نیما غفاری، میعاد شهابی، رامبد رفعت و.... به عنوان نوازنده حضور دارند.
شهرام شکوهی از انتشار آلبوم جدید خود خبر داد و خاطرنشان کرد: آلبوم جدیدم در مراحل نهایی قرار دارد و هم‌اکنون با اعضای گروه در حال انجام کارهای نهایی آن هستیم و قرار است این آلبوم به زودی منتشر شود.
شکوهی در ادامه تاکید کرد: در ساخت این آلبوم با همان تیم قبلی همکاری می‌کنم. همچنین میلاد ترابی، امیر حسین کاشانیان، گرشا رضایی، مهلا سلیمانی، مهدیه عرب و علی بحرینی در این آلبوم به عنوان تنظیم کننده و ترانه سرا حضور دارند.
این خواننده افزود: رضا تاجبخش نیز در یکی از قطعات به عنوان نوازنده پیانو در آلبوم حضور دارد و تهیه کننده این اثر نیز مرتضی دلیری است.
شهرام شکوهی در پایان درباره این اثر موسیقایی گفت: من و تیم همکارم سعی کرده‌ایم تا از یکنواختی دوری کنیم و کاری متفاوت و متنوع منتشر و روانه بازار موسیقی کشور کنیم.
اولین آلبوم شکوهی با نام "مدارا" در سال 1390 همه مجوزها را کسب کرده و منتشر شد. این آلبوم 10 قطعه داشت و تحت امتیاز شرکت هنر اول بود و ناشر با توجه به شناخت نسبی مخاطبان موسیقی از شکوهی پیشبینی می‌کرد با استقبال مخاطبان موسیقی مواجه شود و به همین خاطر آلبوم را در تیراژ بالا وارد بازار موسیقی کشور کرد. با اینکه آلبوم مدارا در بدو ورود خود با حاشیه‌هایی همراه شد ولی حاشیه‌ها نتوانست جلوی فروش این آلبوم را بگیرد.
دومین آلبوم این خواننده نیز بهمن ماه سال 92 منتشر شد. این آلبوم در 12 قطعه با نام‌های انگیزه، جان خسته، توبه شکستم، بخند، دونه دونه، پروانه شدم، شب و بارون، عاشقان، از ماست که بر ماست، از ما بعیده و خیال کن منتشر شد.
این خواننده پاپ نهم و دهم شهریور ماه و در چهار سانس به صحنه رفت که این کنسرت با استقبال مخاطبان مواجه شد.

شهرام شکوهی,سومین آلبوم شهرام شکوهی ,آلبوم مدارا,آلبوم کولی عشق,shahram shokohi
آمار بازدید : 1,423
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500