ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : شنبه 8 آذر 1393 - ساعت 10:52:05
چاپ خبر

بابک جهانبخش وارد اجرای زنده «مدار بی قراری» شد/ مقدمات برپایی کنسرت‌های باکیفیت

رضا تاجبخش در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی توضیح داد: با توجه به اینکه طی ماه‌های گذشته آلبوم «مدار بی قراری» بابک جهانبخش وارد بازار شده و بعید می دانم که وی غیر از تولید یک یا دو تک‌آهنگ تا مدت‌ها آلبوم جدید دیگری را وارد بازار کند به همین دلیل تصمیم داریم در دور تازه کنسرت های خود بیشتر توجه خود را روی اجرای قطعات این آلبوم و منتخبی از آلبوم های دیگر معطوف کنیم که بتوانیم به لحاظ فنی کنسرت باکیفتی را به مخاطبان خود ارائه دهیم.


jahanbakhsh.jpgرضا تاجبخش در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی توضیح داد: با توجه به اینکه طی ماه‌های گذشته آلبوم «مدار بی قراری» بابک جهانبخش وارد بازار شده و بعید می دانم که وی غیر از تولید یک یا دو تک‌آهنگ تا مدت‌ها آلبوم جدید دیگری را وارد بازار کند به همین دلیل تصمیم داریم در دور تازه کنسرت های خود بیشتر توجه خود را روی اجرای قطعات این آلبوم و منتخبی از آلبوم های دیگر معطوف کنیم که بتوانیم به لحاظ فنی کنسرت باکیفتی را به مخاطبان خود ارائه دهیم.
این نوازنده پیانو به فعالیت‌های دیگر خود در عرصه موسیقی نیز اشاره کرد و گفت: غیر از حضور در آلبوم «اشارات نظر» میلاد درخشانی به عنوان تنظیم‌کننده اثر، فعلا فعالیت دیگری ندارم اما باید بگویم تجربه حضور در این اثر موسیقایی یکی از بهترین کارهایی بود که در آن حضور داشتم چرا که معتقدم گروه تولیدکننده آلبوم زحمت زیادی برای آن کشیدند. ما در این اثر از موزیسین های بسیار خوبی بهره بردیم و به اعتقاد من همه چیز دست به دست هم داد تا این اثر به موفقیت دست پیدا کند.
وی ادامه داد: تعدادی از کارهایم در آرشیو شخصی ام وجود دارد که ارتباط چندانی هم با موسیقی پاپ ندارد و اغلب آثاری هستند که بیشتر در حوزه تخصصی خودم که نوازندگی پیانوست قرار می گیرد. من تصمیم دارم بعد از مدت این کارهای مختلف را گردآوری کنم و به زودی آن را در قالب یک آلبوم منتشر کنم.
تاجبخش در بخش پایانی صحبت‌های خود توضیح داد: حوزه موسیقی پاپ یکی از مهم ترین و تاثیرگذار ترین حوزه های موسیقایی در هر کشوری است که حرکت در چارچوب اصولی، علمی و ارزشمند باید یکی از مهم ترین اهداف نوازندگان، آهنگسازان و خوانندگان آن باشد که بتوانیم کارهای تاثیرگذار و البته متفاوتی را به مخاطبان ارائه دهیم.

رضا تاجبخش,آلبوم مدار بی قراری,آلبوم اشارات نظر,babak jahanbakhsh
آمار بازدید : 1,566
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500