ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : یک‌شنبه 9 آذر 1393 - ساعت 09:18:54
چاپ خبر

در تلاش برپایی کنسرت هستم/ پایان ضبط آلبوم تا بهمن ماه

علی زندوکیلی با اشاره به اینکه مشغول برنامه ریزی برای برگزاری یک کنسرت تلفیقی متشکل از کارهای قبلی و تازه اش است، گفت: این قطعات مجموعه از آثارم خواهد بود که تاکنون در بازار موسیقی و فضای مجازی منتشر شده است. البته تمام تلاش من این است که کنسرت یاد شده در مرکز همایش های برج میلاد یا تالار وحدت برگزار شود که متاسفانه تا به امروز به دلیل پر بودن برنامه های این تالارها هنوز موفق به قطعی کردن برنامه ها نشدیم.


714877.jpgعلی زندوکیلی با اشاره به اینکه مشغول برنامه ریزی برای برگزاری یک کنسرت تلفیقی متشکل از کارهای قبلی و تازه اش است، گفت: این قطعات مجموعه از آثارم خواهد بود که تاکنون در بازار موسیقی و فضای مجازی منتشر شده است. البته تمام تلاش من این است که کنسرت یاد شده در مرکز همایش های برج میلاد یا تالار وحدت برگزار شود که متاسفانه تا به امروز به دلیل پر بودن برنامه های این تالارها هنوز موفق به قطعی کردن برنامه ها نشدیم.
این هنرمند جوان ادامه داد: امیدواریم با رایزنی هایی که با دوستان در تالار وحدت و مرکز همایش های برج میلاد انجام گرفته بتوانیم وقت خالی را پیدا کنیم و میزبان علاقه مندان موسیقی برای برگزاری کنسرت خود باشیم گرچه مسئولان این دو مکان اعلام کرده اند که تا پایان اسفند ماه وقتی برای اختصاص سالن ندارند.
وی که در نمایش «ترانه های محلی» محمد رحمانیان به عنوان خواننده حضور داشته است در توضیح جزییات کنسرتی که می‌خواهد برپا کند، گفت: در این کنسرت موسیقایی قطعات پرطرفداری چون ناردونه، زندگی خوب است و به سوی تو به همراه قطعات تازه اجرا شده ای چون «آتش در آب»، «ای ایران»، «معجزه» و «لیلا» برای علاقه مندان موسیقی تلفیقی اجرا می شود.
این خواننده موسیقی ایرانی با اشاره به نحوه همکاری خود در اجراهای زنده گروه «دنگ شو» نیز تصریح کرد: هنوز صحبتی برای همراهی با دوستان گروه «دنگ شو» برای حضور در کنسرت های این گروه انجام نگرفته و من مذاکره ای برای حضور در این کنسرت ها نداشته ام اما آنچه مسلم است حضور در کنار گروه دنگ شو در آلبوم «اتاق گوشواره» تجربه بسیار ارزشمندی برایم بود.
زندوکیلی در پایان درباره فعالیت‌های دیگرش در عرصه موسیقی بیان کرد: علاوه بر همکاری با گروه «دارکوب» در تولید تازه ترین آلبوم این گروه، مشغول برنامه ریزی برای تولید تازه ترین آلبوم موسیقایی خودم هستم که به احتمال بسیار زیاد مراحل ضبط و تولید آن تا اواخر بهمن به اتمام می رسد.
علی زند وکیلی از هنرمند خواننده و نوازنده ای است که فعالیت‌های هنری خود را از سه سالگی با نواختن ساز تنبک و آواز آغاز کرد. او در سال 77 به هنرستان موسیقی شیراز رفت و در آنجا نواختن سنتور و پیانو را آغاز کرد. او از سال 81 به هنرستان موسیقی تهران رفت و تحصیلات تکمیلی خود را در حوزه موسیقی تا دریافت مدرک کارشناسی ادامه داد. این خواننده علاوه بر برگزاری کنسرت های متعددی که داشته تاکنون ضمن حضور در برخی از آثار نمایشی محمد رحمانیان به عنوان خواننده با گروه‌های دنگ شو، خموش، طلوع، نغمه کیمیا، گلبانگ همکاری هایی داشته است.
تولید آلبوم « عبور از مه» و خوانندگی تیتراژ مجموعه های دزد و پلیس، پژمان، شاهگوش از جمله فعالیت‌های این خواننده در عرصه موسیقی است.

علی زندوکیلی,گروه دنگ شو, آلبوم اتاق گوشواره,آلبوم عبور از مه
آمار بازدید : 1,163
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500