ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : چهارشنبه 12 آذر 1393 - ساعت 17:22:14
چاپ خبر

سومین آلبوم «مهدی یراحی» در فصل زمستان روانه بازار خواهد شد

زمستان 93 به عنوان موعد انتشار سومین آلبوم رسمی «مهدی یراحی» در نظر گرفته شده است. آلبوم جدید یراحی در حال حاضر روزهای پایانی تولید را سپری می‌کند .این آلبوم شامل حدود 12 قطعه خواهد بود و «هومن نامداری» وظیفه تنظیم عمده قطعات را بر عهده دارد. خواننده پرطرفدارترین تیتراژهای برنامه «ماه عسل» در بخش تنظیم با «آرون حسینی»، «معین راهبر» و «سعید زمانی» هم همکاری داشته است. احتمال اضافه شدن نام یکی از مطرح‌ترین تنظیم کننده‌های پاپ به این لیست هم وجود دارد. در این آلبوم در کنار ساخته‌های یراحی، شنونده ملودی‌های «رستاک حلاج» و «امیرعلی بهادری» هم خواهیم بود.


yarahi.jpgزمستان 93 به عنوان موعد انتشار سومین آلبوم رسمی «مهدی یراحی» در نظر گرفته شده است. آلبوم جدید یراحی در حال حاضر روزهای پایانی تولید را سپری می‌کند .این آلبوم شامل حدود 12 قطعه خواهد بود و «هومن نامداری» وظیفه تنظیم عمده قطعات را بر عهده دارد. خواننده پرطرفدارترین تیتراژهای برنامه «ماه عسل» در بخش تنظیم با «آرون حسینی»، «معین راهبر» و «سعید زمانی» هم همکاری داشته است. احتمال اضافه شدن نام یکی از مطرح‌ترین تنظیم کننده‌های پاپ به این لیست هم وجود دارد. در این آلبوم در کنار ساخته‌های یراحی، شنونده ملودی‌های «رستاک حلاج» و «امیرعلی بهادری» هم خواهیم بود.
جنجالی‌ترین بخش آثار مهدی یراحی که همیشه هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، ترانه است. با توجه به اینکه هنوز چیدمان قطعات آلبوم نهایی نشده است، اسامی ترانه سراها هم قطعی نیست. با این وجود خالقان کلام آلبوم جدید او ترکیبی از ترانه سراهای دو آلبوم قبلی یراحی و احتمالا چهره‌های جدید است.
آخرین حضور این خواننده در بازار موسیقی پاپ به پاییز 92 و آلبوم «امپراطور» باز می‌گردد. آلبومی که با نظر مثبت اغلب منتقدان و مخاطبان موسیقی همراه بود و موفق به کسب تندیس طلایی بهترین آلبوم موسیقی پاپ از دیدگاه کارشناسان شد. یراحی از سوی دیگر این روزها مشغول مذاکره با چند شرکت مطرح برگزارکننده کنسرت‌های موسیقی است و به زودی تور اجراهای زنده خود را هم آغاز خواهد کرد.

سومین آلبوم رسمی مهدی یراحی, آلبوم امپراطور»,mahdi yarahi
آمار بازدید : 1,255
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500