ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : چهارشنبه 12 آذر 1393 - ساعت 19:26:08
چاپ خبر

«رضا صادقی» قطعه «باید میومدی» را تقدیم «مرتضی پاشایی» کرد

«رضا صادقی» خواننده کهنه کار موسیقی پاپ، جدیدترین قطعه خود را منتشر نمود. این قطعه «باید میومدی» نام دارد و ترانه ی آن را «مهرزاد امیرخانی» و آهنگسازی و تنظیم آن را گروه «پازل بند» علی رهبری و آرین بهاری بر عهده داشته اند. رضا صادقی همراه با این قطعه یادداشتی با عنوان «اين اهـنگ رو تقديم ميكنم به روح مرتضى پاشايى عزيز كه جاش خيلى خاليه و كودكان سرمازده سرزمينم كه ميدونم بيشتر از هر كسى بيادشون هستين» نیز منتشر نمود.


sadeghi.jpg«رضا صادقی» خواننده کهنه کار موسیقی پاپ، جدیدترین قطعه خود را منتشر نمود. این قطعه «باید میومدی» نام دارد و ترانه ی آن را «مهرزاد امیرخانی» و آهنگسازی و تنظیم آن را گروه «پازل بند» علی رهبری و آرین بهاری بر عهده داشته اند. رضا صادقی همراه با این قطعه یادداشتی با عنوان «اين اهـنگ رو تقديم ميكنم به روح مرتضى پاشايى عزيز كه جاش خيلى خاليه و كودكان سرمازده سرزمينم كه ميدونم بيشتر از هر كسى بيادشون هستين» نیز منتشر نمود.
گفتنی ست که این قطعه برای فروش از سایت بلک شاپ (وبسایت فروش قطعات رضا صادقی) جهت تهیه تعدادی لباس گرم برای کودکان خیابانی قابل خرید است.
رضا صادقی در همین راستا در صفحه رسمی اینستاگرام خویش متنی را به شرح زیر به اشتراک گذاشت: «اونطور که از شواهد کار معلومه امسال زمستان سردی خواهیم داشت و شک ندارم شماها خیلی بیشتر از من به فکر آدمهایی هستید که لباسی گرم ندارند. این قطعه از سایت بلک شاپ منتشر میشه و همه دوستان می تونن با خرید این قطعه جهت تهیه تعدادی لباس گرم برای بچه های خیابانی، شریک این حرکت انسانی و ایرانی باشند... این حرکت کاملا دلخواه و درونیه و نتیجه این کار هم با همه به اشتراک می ذاریم ...
هنوزم عشق یک رنگ است، ما با همیم ... حالا که نمی تونم براتون کاری کنم، براتون کار می کنم»
برای شنیدن ودانلود این قطعه, اینجا کیلیک کنید.
رضا صادقی,قطعه باید میومدی,reza sadeghi
آمار بازدید : 1,217
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500