ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : چهارشنبه 12 آذر 1393 - ساعت 19:32:11
چاپ خبر

«حسین علیشاپور» با گروه موسیقی «سپندار» به روی صحنه می رود

کنسرت گروه موسیقی «سپندار» به سرپرستی و آهنگسازی «نوید توسلی» و آواز «حسین علیشاپور»، هفتهء اول دی ماه سال جاری، در فرهنگسرای «ارسباران» برگزار می گردد.


alishapor.jpgکنسرت گروه موسیقی «سپندار» به سرپرستی و آهنگسازی «نوید توسلی» و آواز «حسین علیشاپور»، هفتهء اول دی ماه سال جاری، در فرهنگسرای «ارسباران» برگزار می گردد.
«حسین علیشاپور» خوانندهء موسیقی ایرانی کشورمان، با اعلام این خبر گفت: «به همراه گروه «سپندار» به سرپرستی و آهنگ سازی نوید توسلی، پنجم دی ماه سال جاری، در فرهنگسرای ارسباران به اجرای کنسرت خواهیم پرداخت.»
وی در خصوص جزئیات مختصری از این کنسرت ادامه داد: «بخشی از این کنسرت شامل سه تصنیف از توسلی ست که بر اشعار سایه ، شهریار و قیصر امین پور ساخته و تنظیم شده اند. همچنین ساز و آوازِ ابوعطا و دشتی دیگر بخش های این مجموعه را در بر می گیرد.»
خوانندهء آثاری چون «تنها»، «طغیان» و «خیام و مینی مال» نوازندگان این مجموعه را بدین شرح معرفی نمود: « در این گروه نوید توسلی علاوه بر آهنگسازی، سنتور می نوازد و نازنین پدرثانی با تنبک و ایثار یاور دف و کوزه وی را همراهی می کنند.»
ایشان پیش از این و در سال گذشته نیز کنسرت هایی را همراه با گروه «سپندار» اجرا کرده بود.
شایان ذکر است که حسین علیشاپور پیش از کنسرت دی ماه، به خوانندگی در «اپرای عاشورا» به آهنگسازی بهزاد عبدی خواهد پرداخت.
از علیشاپور تاکنون ۱۰ آلبوم منتشر شده و او سابقه ی همکاری با موسیقیدانانی چون کیهان کلهر ، مسعود شعاری و بهزاد عبدی را در پرونده ی هنری خود دارد.

کنسرت گروه موسیقی سپندار,حسین علیشاپور,
آمار بازدید : 1,001
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500