ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ---
|
تاریخ : چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - ساعت 12:09:58
چاپ خبر

پدر نیما وارسته از بنیامین می‌خواهم نام پسرم را زنده نگه دارد

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="text-align:justify;direction:rtl;unicode-bidi: embed">پیکر زنده یاد نیما وارسته نوازنده جوان موسیقی، صبح امروز31 اردیبهشت ماه روی دوش دوستدارانش به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) بدرقه شد.</p>


x (17)_9.jpgپیکر زنده یاد نیما وارسته نوازنده جوان موسیقی، صبح امروز31 اردیبهشت ماه روی دوش دوستدارانش به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) بدرقه شد.

به گزارش ایسنا، در مراسمی که صبح امروز در محوطه تالار وحدت برگزار شده بود،‌ مدیر کل دفتر موسیقی در سخنانی گفت: این واقعه را به جامعه موسیقی و خانواده عزیز نیما وارسته تسلیت می‌گویم.

او ادامه داد: اردیبهشت ماه امسال بسیار سوگوار بود. امروز آسمان هم ابری‌ست. استاد محمدرضا لطفی چندی پیش از پیش ما رفت و نوازنده دیگری که در دل همه نام نیک به جا گذاشته بود ما را ترک کرد. امروز یکی از دوستان آن مرحوم خاطره‌ای برایم تعریف کرد که مرا شگفت‌زده کرد. آن هم این بود که نیما وارسته همیشه می‌گفت عمر من به 40 نمی‌رسد.

پیروز ارجمند در بخش دیگری از سخنانش گفت: پیدا شدن جایگزین برای تک تک این هنرمندان بسیار سخت است. اما امیدوارم این بهار از این غم‌انگیزتر نشود.

سپس علی ضیاء که مجری این برنامه بود از پدر نیما وارسته درخواست کرد که به سخنرانی بپردازد.

پدر این هنرمند در حالی که به شدت اشک می‌ریخت گفت: سلام به جمع، شما امروز ناظر مرگی هستید که غم‌بارترین اتفاق در زندگی من و هر فردی است. من صحنه‌هایی را دیدم که صحنه کربلا را به وضوح حس کردم. آن هم لحظه‌ای بود که جنازه پسرم را به من نشان دادند. دیگر پس از این واقعه دنیا را نمی‌خواهم.

وارسته ادامه داد: از بنیامین و گروهش می‌خواهم که یاد نیما را زنده نگه دارند و در کنسرتی که همزمان با شب هفت پسرم در ارومیه دارند از او یاد کنند.

فرید احمدی نیز که در این مراسم حضور داشت پس از خواندن قطعه شعری گفت: سخت است، امروز نیمایی از پیش ما رفته است که سراسر شور زندگی بود هر کس ساعتی را با او گذرانده باشد هرگز فراموشش نخواهد کرد.

این ترانه سرا افزود: از صمیم قلب به پدر و مادر نیما می‌گویم که ما را نیز همچون فرزند خود بداند. زیرا فکر می‌کنم صمیمتی که او با ما داشت به خانواده‌اش هم منتقل شده است.

وی افزود: نیما همیشه در کارش جدی بود وقتی برای کسی ساز می‌زد انگار برای دنیا ساز می‌زد. او در کارش بسیار متعصب و باغیرت بود. او به مخاطب خود احترام می‌گذاشت و باید بگویم دنیا دیگر مثل نیما ندارد.

به گزارش ایسنا‌، این مراسم در حالی برگزار شد که میثم مروستی با نوای ویلنش پیکر این هنرمند را بدرقه می‌کرد. همچنین احمد مسجد جامعی رئیس شورای شهر تهران و علی مرادخانی معاون امور هنری برای این هنرمند پیام تسلیت فرستادند.

حمید عسگری ‌، بنیامین بهادری‌، همایون نصیری‌، پیام صالحی‌، بابک صحرایی‌، رضا تاج‌بخش‌، مهدی یغمایی‌، ایلیا منفرد‌، محسن رجب‌پور‌ و... در این مراسم حضور داشتند.

مراسم سومین روز درگذشت نیما وارسته دوم خرداد ماه در مسجد نور میدان فاطمی و در ساعت 15 برگزار خواهد شد.

نیما وارسته، خاکسپاری، بنیامین بهادری
آمار بازدید : 2,314
تعداد نظرات (1)
?
مانی
9 سال و 286 روز و 31 دقیقه و 48 ثانیه قبل

بشدت متاثرشدم خیلی دوسش داشتم

ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500