ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : یک‌شنبه 16 آذر 1393 - ساعت 18:08:36
چاپ خبر

آلبوم ˝چهار˝ گروه وان دایرکشن رکورد زد

وان دایرکشن نخستین گروهی است که در تاریخ 58 ساله چارت بیلبورد هر چهار آلبومش پرفروشترین آلبوم بیلبورد می شود. یک سال پیش این گروه با انتشار آلبوم "خاطرات نیمه شب" (Midnight Memories) به صدر 200 پرفروش بیلبورد رسیده است.


51411_635535460071701284_m.jpgوان دایرکشن نخستین گروهی است که در تاریخ 58 ساله چارت بیلبورد هر چهار آلبومش پرفروشترین آلبوم بیلبورد می شود. یک سال پیش این گروه با انتشار آلبوم "خاطرات نیمه شب" (Midnight Memories) به صدر 200 پرفروش بیلبورد رسیده است.
آلبوم "چهار" که چهارمین آلبوم این گروه پرطرفدار است، روز 17 نوامبر از طرف کمپانی کلمبیا رکوردز و SYCO وارد بازار شد. این آلبوم در پایان هفته اول انتشار خود 378 هزار نسخه فروخته است که پرفروشترین آلبوم هفته اولی آمریکا بعد از آلبوم "1989" تیلور سوئیفت است.
وان دی (One D) تنها گروهی است که هر چهار آلبوم اول استودیویی‌اش به صدر جدول پرفروشترین‌ها رسیده است. این پسرهای پرطرفدار بعد از سه خواننده سولیست یعنی بریتنی اسپیرز، بیانسه و Earl Simmons در رتبه بعدی این لیست قرار دارند.
وان دایرکشن یک گروه پاپ راک پسرانه بریتانیایی-ایرلندی است که در سال ۲۰۱۰ شروع به کار کرد. نایل هوران، زین مالک، لیام پین، هری استایلز و لوئی تاملینسون اعضای اصلی این گروه هستند.
آنها با انتشار آلبوم "همه شب بیدار"( Up All Night) در نوامبر سال ۲۰۱۱ به شهرت بیشتری دست پیدا کردند. این آلبوم برای اولین بار در تاریخ و در نخستین هفته پخش در آمریکا، در صدر جدول پرفروش‌های موسیقی این کشور قرار گرفت. آلبوم دوم آنها "مرا به خانه ببر" (Take Me Home) در نوامبر ۲۰۱۲ منتشر شد و این آلبوم نیز فروش بسیار خوبی داشت. نام سومین آلبوم آنها "خاطرات نیمه‌شب" (Midnight Memories) نام دارد که در نوامبر ۲۰۱۳ با پشتیبانی سایکو میوزیک، کلمبیا رکوردز و سونی میوزیک منتشر شد. این آلبوم هم اکنون ۴ میلیون نسخه فروش داشته است که یک رکورد فوق‌العاده از این گروه بریتانیایی-ایرلندی است.
این گروه تک آهنگ جدید خود را به نام "ضد آتش" را در ۹ سپتامبر ۲۰۱۴ وارد بازار کرد.
آلبوم "چهار" (Four) چهارمین آلبوم استودیویی گروه است که مدتی پیش در تاریخ 17 نوامبر 2014 وارد بازار شد.
ظاهرا امسال هم نامزد نشدن وان دی برای جوایز گرمی حسابی اوقات طرفداران این گروه را تلخ کرده است.
گروه وان دایرکشن با 75 میلیون دلار درآمد سالانه رتبه دوم را در میان پردرآمدترین هنرمندان زیر 30 سال دارد. رتبه اول این لیست به جاستین بیبر تعلق دارد.

آلبوم چهار,آلبوم خاطرات نیمه شب,گروه وان دایرکشن
آمار بازدید : 1,379
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500