ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : یک‌شنبه 16 آذر 1393 - ساعت 19:04:57
چاپ خبر

مهدی مدرس: اکثر آلبوم‌ها مرجوعی دارند

"مسیر رویایی" اولین آلبوم رسمی مهدی مدرس هفته گذشته منتشر شد و با توجه یه اینکه یکی از معدود آلبوم‌های پاپ منتشر شده در هفته اخیر است، انتظار می رود فروش موفقی در انتظارش باشد.


51458_635535602139434812_m.jpg"مسیر رویایی" اولین آلبوم رسمی مهدی مدرس هفته گذشته منتشر شد و با توجه یه اینکه یکی از معدود آلبوم‌های پاپ منتشر شده در هفته اخیر است، انتظار می رود فروش موفقی در انتظارش باشد.
روز گذشته در حالی که کمتر از یک هفته از انتشار "مسیر رویایی" می‌گذرد، مراسم رونمایی آن با حضور عوامل مختلف این آلبوم برگزار شد. نشستی که طی آن بیشتر به حواشی پرداخته شد تا به خود این آلبوم که حاوی 9 قطعه جدید از این خواننده است.
در آغاز مراسم  مهدی مدرس روال برنامه را از انتها به ابتدا طی کرد و لیستی بلند بالا برای تشکر داشت و با وجود در دست داشتن کاور آلبوم باز از مدیر اجرایی خود کمک می‌گرفت تا کسی را از قلم نیفتاده باشد.
او در جواب سوال خبرنگاری مبنی بر همکاری با تهیه‌کننده جدید گفت: قطع همکاری با شرکت آوای فروهر به دلیل مشکلات و مسائل خاصی نیست بلکه پیشنهادهای بهتری برخورد کردم و ترجیح دادم با شخص دیگری وارد مذاکره شوم.
او همچنین بیان داشت: برای خیلی ها جالب بود که چرا با وجود نداشتن هیچ آلبوم رسمی در بازار پاپ من توانستم چهار سئانس در تهران روی صحنه بروم. البته اتفاقات شبکه‌های غیرمجاز ایرانی هم بر این مسئله دامن می زد. شاید بهتر باشد روراست برخورد کنیم و صادقانه بگویم که اکثر آلبوم‌ها در ایران مرجوعی دارند و آن هم رعایت نکردن قانون کپی رایت است که کسی به آن نمی‌پردازد البته تا حدودی از این مسئله خوشحالم چرا که باز اثر به گوش شنونده می‌رسد.
مدرس افزود: من در این مدت تمام توجه‌ام را معطوف روی این آلبوم گذاشتم و خیلی از کارهایم عقب افتاد. برای مثال کاری را برای تیتراز برنامه "بی‌نهایت" به سفارش شبکه یک سیما در دست تولید دارم که تداخل این دو باعث شد تا این کار به تعویق زیادی افتاده و بدقول شوم، اما به زودی صدای من را از این برنامه خواهید شنید.
مدرس در پایان صحبت‌هایش گفت: هنوز برای استارت آلبوم سوم زود است همانطور که پیش‌تر گفتم در گیر و دار تیتراژ هستم و نمی خواهم بیش از این بدقول باشم و ترجیح می دهم فعلا به قول معروف خستگی این آلبوم از تنمان درآید و بعد به سراغ آلبوم بعدی برویم.
 مهشاد عرب ترانه‌سرا که در آلبوم "مسیر رویایی" دو کار دارد در تشریح نحوه همکاری خود با مدرس بیان کرد: من بیشتر کارهایم فضایی عاشقانه دارد و علاقه کاری من به شکلی است که اکثرا سفارشی کار می کنم و عادت ندارم تا کارم را به کسی تحمیل کنم و هیچ وقت امکان ندارد تا پیشنهاد دهنده باشم.
آرتا میربستانی آهنگساز هم گفت: من روش کاری خودم را دارم و براساس معیارهای شخصی‌ام کار می کنم به طوری که ترجیح می دهم خودم به تنهایی در آلبوم نقش داشته باشم و شراکت در کار را نمی پذیرم. بجز این آلبوم در آلبوم های مهرزاد اصفهانپور و شهرام سپهره نیز همین روش را پی گرفته‌ام.
در پایان نشست افشین مقدم مدیر اجرایی این خواننده ضمن تشکر از حضار بیان داشت که بزودی تور کنسرت‌های مهدی مدرس در شهرهای شیراز، رشت، شاهین شهر اصفهان، سرعین و... برگزار خواهد شد. البته این کنسرت‌ها فعلا در مرحله رایزنی قرار دارند.

آلبوم مسیر رویایی,مهشاد عرب,مهدی مدرس
آمار بازدید : 1,311
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500