ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : دوشنبه 17 آذر 1393 - ساعت 11:42:58
چاپ خبر

پورناظری‌ها بار دیگر با علیرضا قربانی همکاری می‌کنند

سهراب پورناظری در این باره گفت: این آلبوم که در فضای موسیقی سنتی ایرانی است، بر اساس کنسرت مشترک گروه شمس و علیرضا قربانی درسال 89 تنظیم شده است. در آهنگسازی این قطعات از ترکیب بندی متنوعی برای سازها استفاده شده است. در این ترکیب بندی از سازهای کلاسیک غربی  و انواع پرکاشن‌ها در کنار سازهای ایرانی استفاده کرده‌ایم و سعی کردیم هر تصنیف در فضایی عاشقانه، فرم مستقل و مخصوص به خود را داشته باشد.


713744.jpgسهراب پورناظری در این باره گفت: این آلبوم که در فضای موسیقی سنتی ایرانی است، بر اساس کنسرت مشترک گروه شمس و علیرضا قربانی درسال 89 تنظیم شده است. در آهنگسازی این قطعات از ترکیب بندی متنوعی برای سازها استفاده شده است. در این ترکیب بندی از سازهای کلاسیک غربی  و انواع پرکاشن‌ها در کنار سازهای ایرانی استفاده کرده‌ایم و سعی کردیم هر تصنیف در فضایی عاشقانه، فرم مستقل و مخصوص به خود را داشته باشد.
وی ادامه داد: این آلبوم قرار بود در تاریخ 16 آذر ماه ارائه شود که به دلیل پاره‌ای تغییرات در میکس قطعات، تاریخ انتشار آن به اول دی ماه موکول شد.
کنسرت مشترک گروه شمس و علیرضا قربانی در سال 89 با چهار اجرا در سالن همایش‌های نمایشگاه بین المللی و هفت اجرا در تالار وحدت روی صحنه رفت.
در ترکیب قطعات آلبوم «قطره‌های باران» علاوه بر قطعات اجرا شده در کنسرت، قطعه تیتراژ پایانی سریال «وضعیت سفید» هم که از ساخته‌های کیخسرو پورناظری با تنظیم سهراب پورناظری اضافه شده است.
اشعار قطعات این آلبوم از شعرایی مانند مولوی، پرتو کرمانشاهی و محمدعلی بهمنی است و در آن نوازندگانی چون تهمورس پورناظری، سهراب پورناظری، مهیار طریحی، حسین رضایی نیا و همایون نصیری هنرنمایی کرده‌اند.
آلبوم «قطره‌های باران» بعد از آلبوم «بر سماع تنبور» دومین اثر مشترک گروه موسیقی شمس و علیرضا قربانی است که توسط شرکت ایران گام منتشر می‌شود.

سهراب پورناظری,علیرضا قربانی,آلبوم قطره‌های باران, آلبوم بر سماع تنبور,همکاری سهراب پور ناظری با علیرضا قربانی
آمار بازدید : 1,867
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500