ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : یک‌شنبه 23 آذر 1393 - ساعت 20:26:07
چاپ خبر

˝شیپور صلح˝ قمصری و معتمدی این بار در تالار وحدت / گروه آوازی تهران در تدارک کنسرت و آلبوم

گروه آوازی تهران به رهبری میلاد عمرانلو این روزها سخت مشغول تمرین برای تور کنسرت‌هایش است.


51638_635540994078305253_m.jpgگروه آوازی تهران به رهبری میلاد عمرانلو این روزها سخت مشغول تمرین برای تور کنسرت‌هایش است.
میلاد عمرانلو در این‌باره گفت: تمرین با گروه به صورت مستمر در حال انجام است و گروه سخت مشغول کار هستند چون قرار است تا بعد از ماه صفر با گروه ارکستر مجلسی تهران با نام "شیپور صلح" در تاریخ‌های 3 ، 4 و 17 دی ماه در تالار وحدت اجرا داشته باشیم.
عمرانلو همچنین در ادامه گفت: بعد از آن با توجه به کمبود وقت در بهمن‌ماه نیز باید برای جشنواره فجر آمادگی پیدا کنیم و سپس ممکن است تا در چندین شهرستان برای اجرا برویم که تمامی اینها بستگی به برنامه‌ریزی مسئولان دارد که هنوز نتیجه قطعی در این زمینه کسب نشده است.
وی در پایان صحبت‌هایش از آلبوم جدید با 11 تراک گفت که با نام "وکاپلای 3" در مرحله ضبط به سر برده و قرار است بزودی وارد بازار موسیقی شود.
آخرین اجرای رسمی گروه آوازی تهران در کنار ارکستر مجلسی تهران روز ۲۶ مهرماه در برج میلاد بود. آنها رپرتواری از علی قمصری را که به شکل کنسرتو برای ارکستر و تک‌نوازی سازهای ایرانی نوشته شده بود را روی صحنه بردند. گروه آوازی تهران در سال جاری حسابی سر و صدا به راه انداخته و با توجه به اینکه این گروه سبقه کلاسیک دارد، محبوبیت مردمی آن‌ها هم در نوع خود جالب است. گروه آوازی تهران تاکنون دو آلبوم موفق داشته که در اولی وحید تاج تک‌خوان چند قطعه بود و در دومی هم همایون شجریان موسیقی فیلم "هزار دستان" را با همراهی این گروه خوانده بود. این گروه در حال تولید سومین آلبوم است و میلاد عمرانلو تا اینجای کار از ارائه جزئیات خودداری کرده است.  

میلاد عمرانلو,˝شیپور صلح˝,
آمار بازدید : 1,524
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500