ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : یک‌شنبه 23 آذر 1393 - ساعت 20:40:22
چاپ خبر

خشایار اعتمادی وقت برای آلبوم و کنسرت ندارم

خشایار اعتمادی درباره فعالیت‌های جدید کاری‌اش گفت: مدت کوتاهی است که پرژه بزرگی را با همکاری صداوسیما و سازمان تامین اجتماعی آغاز کردم که در چند بخش مختلف هنری اعم از تصویری، موسیقی، تئاتر قرار دارد و به مدت 14 ماه به طول می‌انجامد.

  
51635_635540750934250193_m.jpgخشایار اعتمادی درباره فعالیت‌های جدید کاری‌اش گفت: مدت کوتاهی است که پرژه بزرگی را با همکاری صداوسیما و سازمان تامین اجتماعی آغاز کردم که در چند بخش مختلف هنری اعم از تصویری، موسیقی، تئاتر قرار دارد و به مدت 14 ماه به طول می‌انجامد.
این خواننده موسیقی پاپ در ادامه گفت: این پروژه من را بسیار درگیر خود کرده به طوری که زمان کافی برای کار روی آلبوم یا اجرای کنسرت ندارم و تمام انرژی‌ام را صرف این برنامه با نام "از پارس تا خزر ایران نشسته است" کردم که قرار است بزودی بخشی از آن در یکی از شبکه‌های سیما پخش شود و بخش دیگر آن به شکل دیگری وارد بازار شود.
اعتمادی در پایان اضافه کرد: این برنامه در راستای ارتقا سطح فرهنگی و اجتماعی قرار دارد که امیدوارم با استقبال خوبی مواجه شود.
خشایار اعتمادی از خوانندگان نسل اول موسیقی پاپ در سال‌های بعد از انقلاب است که پس از سال 1376 وارد عرصه موسیقی شدند. حضور او در سال‌های اخیر کم‌رنگ‌تر شده است اما همچنان فعال است. آخرین آلبوم این خواننده مطرح پاپ "تو محکومی به برگشتن" بود که آبان ماه سال 1391 منتشر شد.

خشایار اعتمادی,"از پارس تا خزر ایران نشسته است",آلبوم "تو محکومی به برگشتن"
آمار بازدید : 1,271
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500