ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : دوشنبه 24 آذر 1393 - ساعت 13:28:36
چاپ خبر

«ناز جوانی» در بازار موسیقی

آلبوم موسیقی «ناز جوانی» اثر گروه «نوای مخالف» به بازار موسیقی رسید.


naz.jpgآلبوم موسیقی «ناز جوانی» اثر گروه «نوای مخالف» به بازار موسیقی رسید.
ناشر آلبوم درباره‌ی این اثر توضیح داد: شرکت «راوی آذر کیمیا» در تداوم حمایت از نسل جوان خلاق، متخصص و کوشا در عرصه‌ی موسیقی ایرانی و کلاسیک، این‌بار آلبوم «ناز جوانی» به آهنگسازی مسعود نجفی و خوانندگی حامد اسلامی از گروه «نوای مخالف» را تولید و منتشر کرده است.
رضا مهدوی اظهار کرد:‌ این آلبوم به‌صورت گروهی (آنسامبل) در مایه‌ی موسیقی اصیل ایرانی در استودیو ضبط شده و آهنگساز به‌دنبال دو هدف تحرک، نشاط و ایجاد تنوع واجتناب از یکنواختی است. در این اثر، ریتم، فیگور و موتیف‌های پویا، قرینه‌سازی، واریاسیون، تنوع و بافت در طول قطعات در حال تغییرند.
او افزود: «ناز جوانی» 10 قطعه دارد که «شکایت»، «شاد آمدم»، «پیرعشق»، ساز و آواز «بیداد»، «رقصان»، ساز و آواز «اوج»، «نوای عشق»، «نغمه»، «شادان»، «تازه تراز باران» به همراهی اشعاری از رهی معیری، مولانا، عطار نیشابوری و عباس محمدی را شامل می‌شود.
مدیر شرکت «راوی آذر کیمیا» از سجاد سقایی (بربط)، سیاوش عبدی (دف)، سهیل نظری (تار)، مجید علیزاده (ضرب)، علیرضا دریایی (کمانچه)، سعیدرضا دولت‌آبادی (نی)، مسعود نجفی (سنتور)، صائب کاکاوند (تار)، الیاس طغیانی (نی)، بهزاد حسن‌زاده (کمانچه غیژک)، بابک میرزایی (عود) و مسعود فیروزی‌نژاد (ویلنسل) به‌عنوان نوازندگانی نام برد که در این اثر هنرنمایی کرده‌اند.

آلبوم موسیقی «ناز جوانی»,حامد اسلامی,مسعود نجفی,
آمار بازدید : 1,117
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500