ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : سه‌شنبه 25 آذر 1393 - ساعت 19:56:19
چاپ خبر

مستند مرتضی پاشایی ساخته می شود

زنده یاد «مرتضی پاشایی» جمعه 23 آبان ماه پس از تحمل ماه ها رنج بیماری سرطان درگذشت و پیکر او شامگاه یکشنبه 25 آبان ماه در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.


81428090-6144223.jpgزنده یاد «مرتضی پاشایی» جمعه 23 آبان ماه پس از تحمل ماه ها رنج بیماری سرطان درگذشت و پیکر او شامگاه یکشنبه 25 آبان ماه در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.
«ناصر پاشایی» پدر مرتضی روز سه شنبه افزود: هرگونه ساخت فیلم مستند از زندگی مرتضی باید با اجازه خانواده آن مرحوم باشد.
وی، از فیلمسازان خواست قبل از اقدام به ساخت هرگونه فیلم مستند، هماهنگی های لازم را برای اخذ مجوز با «منصور پاشایی» عموی مرتضی به عمل آورند.
پاشایی درباره آلبوم جدید مرتضی نیز گفت: مردم مراقب باشند هیچ مجموعه ای را به نام آلبوم جدید «مرتضی پاشایی» خریداری نکنند، چرا که این آلبوم اوایل فروردین 1394 منتشر می شود و مدیریت انتشار و تکثیر آن بر عهده «منصور پاشایی» خواهد بود.
پدر «مرتضی پاشایی» درباره برگزاری مراسم چهلمین روز درگذشت خواننده فقید پاپ گفت: به زودی، زمان و مکان این مراسم را به اطلاع مردم خواهیم رساند.
عموی «مرتضی پاشایی» نیز که مسوولیت برگزاری برنامه های مربوط به این هنرمند جوان را عهده دار است، به خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا گفت: عده ای بدون هماهنگی های لازم اقدام به ساخت فیلم مستند مرتضی می کنند که این فیلم ها مورد تایید خانواده پاشایی نیست.
«منصور پاشایی» با اشاره به حساسیت های ملی درباره مرتضی افزود: با توجه به اینکه ممکن است هرگونه اقدام کنترل نشده؛ تبعاتی را به وجود آورد، تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا مشکل خاصی به وجود نیاید.

زنده یاد «مرتضی پاشایی»,مستند مرتضی پاشایی
آمار بازدید : 1,120
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500