ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : پنج‌شنبه 27 آذر 1393 - ساعت 08:25:14
چاپ خبر

نیما علامه از بهبود وضعیت پدرش گفت / ˝مبارکم باشه˝ هنوز در انتظار صدور مجوز است

نیما علامه، آهنگساز و خواننده پاپ و پسر احمد علامه درباره وضعیت پدرش گفت: او مشغول بازی در سریال "پرده‌نشین" بود که حین بازی دچار افت فشار شده و سریعا به بیمارستان کامیاب مشهد منتقل شد و با توجه به وضعیت خونریزی مخچه که داشت بلافاصله تحت عمل جراحی قرار گرفت و بعد از دو هفته به خاطر ترشحات ریوی در آی سی یو بود و بعد از بالا رفتن سطح هوشیاری قرار شده تا در بخش بستری شود ولی در کل وضعیتش نسبت به قبل بهتر شده است.


51787_635543475640111394_m.jpgنیما علامه، آهنگساز و خواننده پاپ و پسر احمد علامه درباره وضعیت پدرش گفت: او مشغول بازی در سریال "پرده‌نشین" بود که حین بازی دچار افت فشار شده و سریعا به بیمارستان کامیاب مشهد منتقل شد و با توجه به وضعیت خونریزی مخچه که داشت بلافاصله تحت عمل جراحی قرار گرفت و بعد از دو هفته به خاطر ترشحات ریوی در آی سی یو بود و بعد از بالا رفتن سطح هوشیاری قرار شده تا در بخش بستری شود ولی در کل وضعیتش نسبت به قبل بهتر شده است.
نیما علامه همچنین درباره وضعیت کاری خود توضیح داد: نزدیک به 4 سال است که منتظر صدور مجوز آلبومم هستم که نام "مبارکم باشه" را برای آن انتخاب کرده‌ام ، این آلبوم 12 تا تراک دارد و با همکاری آرین گله، نوید میرزایی، امیر علی بهادری، امین بامشاد و حامد صیفی پور  ساخته و تولید شده است.
علامه درباره وجود 12 تراک در آلبومش توضیح داد: به خاطر متنوع شدن موسیقی‌ها و بالا رفتن سلیقه مردم و طرفدارانم ترجیح دادم تا 12 تراک در اولین آلبوم داشته باشم.
احمد علامه دهر، بازیگر پیشکسوت  سینما و تلویزیون روز ۱۲ آذرماه هنگام بازی در سریال "پرده نشین" در مشهد مقدس دچار این عارضه شده و در بیمارستان کامیاب این شهر بستری شده است.


نیما علامه, آلبوم"مبارکم باشه" ,
آمار بازدید : 1,358
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500