ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : جمعه 28 آذر 1393 - ساعت 21:48:20
چاپ خبر

«مسعود امامی» عاشقانه‌های «همیشگی»‌اش را روی صحنه می‌برد

کنسرت بزرگ «مسعود امامی» برای اولین بار در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد. این برنامه در ساعت بیست و یک روز جمعه پنجم دی ماه و به تهیه کنندگی «بهنام خطیبی» روی صحنه خواهد رفت. مسعود امامی برای کنسرت پیش رو گلچینی از قطعات عاشقانه و خاطره انگیز خود را آماده کرده است. همچنین برنامه پنجم دی ماه اولین اجرای آلبوم «همیشگی» است. آلبومی که در مهرماه سال جاری به بازار عرضه شد و بازخورد خوبی در میان طرفداران او داشت. از سوی دیگر او حدود ده ماه از اجرای زنده دور بوده است. آخرین کنسرت امامی، اسفند 92 و در سالن «اریکه ایرانیان» برگزار شد.


emamii.jpgکنسرت بزرگ «مسعود امامی» برای اولین بار در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد. این برنامه در ساعت بیست و یک روز جمعه پنجم دی ماه و به تهیه کنندگی «بهنام خطیبی» روی صحنه خواهد رفت. مسعود امامی برای کنسرت پیش رو گلچینی از قطعات عاشقانه و خاطره انگیز خود را آماده کرده است. همچنین برنامه پنجم دی ماه اولین اجرای آلبوم «همیشگی» است. آلبومی که در مهرماه سال جاری به بازار عرضه شد و بازخورد خوبی در میان طرفداران او داشت. از سوی دیگر او حدود ده ماه از اجرای زنده دور بوده است. آخرین کنسرت امامی، اسفند 92 و در سالن «اریکه ایرانیان» برگزار شد.
بحث عدم صدور مجوز اجراهای زنده توسط اداره اماکن طی هفته های اخیر به ایجاد شایعات فراوان دامن زد و از چندی پیش با برطرف شدن این مشکل تبلیغات کنسرت های دی ماه آغاز شد. همین اتفاقات باعث شد تا کنسرت مسعود امامی یکی از جنجالی ترین برنامه های اجرای زمستان باشد. به دلیل اینکه قطعیت برگزاری آن در هاله ای از ابهام قرار داشت. ا
این برنامه اولین کنسرت زمستانی است و کمتر از یک هفته زمان بلیت فروشی آن خواهد بود. در حالی که برای سایر کنسرت های پاپ معمولا از یک ماه یا چهل روز پیش از موعود اجرا، بلیت فروشی و تبلیغات آغاز می شود.

کنسرت بزرگ «مسعود امامی»,عاشقانه‌های «همیشگی»‌
آمار بازدید : 1,050
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500