ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : شنبه 29 آذر 1393 - ساعت 21:51:07
چاپ خبر

افتخاری با ˝پادشاه فصل‌ها˝ آمد

جدیدترین آلبوم علیرضا افتخاری "پادشاه فصل‌ها" که پیش از این انتشارش با کش و قوس‌های زیادی همراه بود سرانجام منتشر و پخش شد.


پادشاه فصل ها.jpgجدیدترین آلبوم علیرضا افتخاری "پادشاه فصل‌ها" که پیش از این انتشارش با کش و قوس‌های زیادی همراه بود سرانجام منتشر و پخش شد.
آلبوم "پادشاه فصل‌ها" شامل ۱۲ قطعه از جمله "بی تو بودن"، "سولو سنتور بی بی چون"، "بی بی جون"، "پاییز"، "دوره گرد"، "کنج تنهایی"، "سولو سنتور ماهور"، "قاصد تلخ"، "نفرین به سفر"، "رها"، "ری‌را" و "پیوند عمر" می‌شود.
اشعار این آلبوم از سروده‌های شاعرانی چون محمد سلمانی، احمد شاملو، مهدی اخوان‌ثالث، علیرضا اخلاقی، نیما یوشیج و حافظ انتخاب شده است.
در این آلبوم که با تنظیم و آهنگسازی حسین پرنیا آماده شده است، نوازندگانی چون ارسلان کامکار (ویلن و بربط)، علیرضا خورشیدفر (کنترباس)، صائب کاکاوند ( تار و بم تار)، پژمان پرنیا ( تنبک)، حسین پرنیا (سنتور) و کریم باقری (ویلن سل) حضور دارند.
بنابراین گزارش، اواخر سال پیش کنسرت آلبوم "پادشاه فصل‌ها" در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد و علیرضا افتخاری در این کنسرت پس از مدت‌ها دوری از صحنه برنامه اجرا کرد.

جدیدترین آلبوم علیرضا افتخاری, آلبوم "پادشاه فصل‌ها",
آمار بازدید : 1,027
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500