ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : شنبه 29 آذر 1393 - ساعت 22:08:07
چاپ خبر

«هنگام که گریه می‌دهد ساز» آخر دی منتشر می شود

این آلبوم مجموعه‌ای شامل ۸ قطعه است که در حوزه موسیقی اصیل ایرانی و در فضای همایون - دشتی توسط حسام اینانلو ساخته شده است.


اینالو.jpgاین آلبوم مجموعه‌ای شامل ۸ قطعه است که در حوزه موسیقی اصیل ایرانی و در فضای همایون - دشتی توسط حسام اینانلو ساخته شده است.
این مجموعه با استفاده از اشعار نیما یوشیج، شفیعی کدکنی، هوشنگ ابتهاج و سیاوش کسرایی، و با همکاری عیسی غفاری(تار)، امیر ابوطالب(تار)، یاور طاهریان(سنتور)، آرمان عامری(نی)، آزاده احمدی(عود)، حسام اینانلو(کمانچه) و مجتبی عسگری همکاری اجرا و ضبط شده است.
اینانلو در این اثر، شاخص های فکری و ایده‌های خاص خود را چه به لحاظ ریتم و چه به جهت تلفیق موسیقی در حوزه  موسیقی کلاسیک ایرانی پیش برده و به اجرا درآورده است.
آهنگساز تلاش کرده‌ است که با توجه ویژگی‌های ادوار و ایقاع‌ های مبتنی بر ریتم که در موسیقی‌های قدمایی همچون موسیقی عبدالقادر مراغی وجود داشته، دریافت‌های خود را با الهام از آن فضا اما در مسیر و روند موسیقی دستگاهی و کلاسیک امروزی که در واقع ازدوره قاجار روایت شده ، ارائه کند.
این آلبوم مبتنی بر پیچیدگی‌های ریتمیک و ایقاع‌های خاص است و انتخاب مجتبی عسگری بعنوان خواننده آن به دلیل توانایی و تجربه ای است که عسگری در اجرای چنین آثاری دارد.



آلبوم هنگام که گریه می‌دهد ساز,اینانلو
آمار بازدید : 920
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500