ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : سه‌شنبه 2 دی 1393 - ساعت 10:07:47
چاپ خبر

آلبوم کرال آکاپلای«مفشو» رونمایی می شود

این مراسم در حالی چهارشنبه این هفته برگزار خواهد شد که طی آن قطعاتی از آلبوم «مفشو»  بصورت نمایش موزیکال با همراهی گروه 16 نفره مهروطن و 20 نفر از اعضای گروه نسل مهر اجرا خواهد شد.


224019.jpgاین مراسم در حالی چهارشنبه این هفته برگزار خواهد شد که طی آن قطعاتی از آلبوم «مفشو»  بصورت نمایش موزیکال با همراهی گروه 16 نفره مهروطن و 20 نفر از اعضای گروه نسل مهر اجرا خواهد شد.
قطعات«کاروونسرا»، «یازار» و «خدای ناخدا» در مراسم رونمایی این آلبوم اجرا می شوند که طی آن از سازهای کوبه ای و ابزار شغلهای قدیم و باستانی ایرانی نیز استفاده خواهد شد. گروه مهروطن دو اثر به نامهای«مفشو» و «پته» را نیز اجرا خواهد کرد.
آلبوم«مفشو» از 10 تراک با عنوان های«مفشو»، «دووتوو» ، «بازار»، «پته» ، «کاروونسرا»، «گیس گل»، «خدای ناخدا»، «بابا لیلی»، «بادوه» و «لیلا ا لیلا» تشکیل شده که عمدتا به بیان فرهنگ شفاهی و گویش کرمان و جنوب شرق ایران می پردازد.
این آلبوم با آهنگسازی و تنظیم مسعود نکویی و با خوانندگی فریبا اسدی، جمیله پولادی ها، مهدی قاسمی، محمدرضا صفی، مرتضی نکویی، هادی طاهری و با آواز ایرانی حمیدرضا عبدلی و نوازندگی ساز نی ایرج شیخ زاده و همچنین با طراحی و اجرای بخش کوبه ای توسط صالح شیخ بهایی تهیه شده است.
«مفشو» در استودیوی مرکز رسانه های دیداری و شنیداری دانشگاه تهران و با همکاری مهدی تجلی ضبط شده است.

آلبوم کرال آکاپلای«مفشو»,
آمار بازدید : 1,141
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500