ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : سه‌شنبه 2 دی 1393 - ساعت 10:21:30
چاپ خبر

اجرای رافائل میناسکانیان در تالار وحدت

به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، میناسکانیان در این کنسرت فانتزی دو مینور و سونات دوماژور از موتسارت را در تالار وحدت به اجرا در خواهد آورد.

   
14020.jpgبه نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، میناسکانیان در این کنسرت فانتزی دو مینور و سونات دوماژور از موتسارت را در تالار وحدت به اجرا در خواهد آورد.
در بخش دیگری از این کنسرت رافائل میناسکانیان مجموعه قطعات اپوس16 از شومان و 15 آواز روستایی مجار از بارتوک را برای مخاطبانش خواهد نواخت. 
این کنسرت از ساعت 15 جمعه این هفته در تالار وحدت برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت های آن به سایت «بلیت آنلاین» مراجعه کنند.
رافائل میناسکانیان نوازنده و مدرس پیانو است و از شاگردان امانوئل ملیک اصلانیان محسوب می شود. او بعد از دورهٔ دبیرستان برای ادامهٔ تحصیل در رشتهٔ پزشکی به آمریکا رفت و در آنجا بود که ایوب زرکو استاد موسیقی یو سی ال ای استعداد او را در موسیقی و نوازندگی پیانو شناسایی و او را به ادامهٔ تحصیل در رشتهٔ موسیقی تشویق کرد.
میناسکانیان نزد اساتید شناخته شدهٔ بین‌المللی چون ایوب زرکو (لوس آنجلس)، کارل اولریش اشنابل(ایتالیا)، ایلونا کابوس(لندن) به تکمیل و فراگیری دانش موسیقی و نوازندگی پیانو پرداخت و همچنین در مدرسه جولیارد در نیویورک تحصیل کرد. وی هم اکنون علاوه بر اجرای کنسرت، به تدریس پیانو در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دانشکده موسیقی دانشگاه هنر مشغول است.

رافائل میناسکانیان,کنسرت رافائل میناسکانیان
آمار بازدید : 1,199
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500