ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : سه‌شنبه 2 دی 1393 - ساعت 10:44:38
چاپ خبر

تیتراژ فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» با صدای «بنیامین بهادری»

تیتراژ فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» به همراه موزیک ویدئو آن با صدای «بنیامین بهادری» منتشر شد. ترانه سرای این اثر «فرید احمدی» است و «محمد موجرلو» هم ملودی بنیامین را تنظیم کرده است. ویدئوی این قطعه برای اولین بار در برنامه «بعضیا» با اجرای «علی ضیاء» پخش شد. برنامه ای که یکشنبه هر هفته از شبکه سوم سیما پخش می شود و قسمت سیزدهم آن با شب یلدا مصادف شده بود. آخرین حضور بنیامین در یک برنامه تلویزیونی به نوروز سال 90 باز می گشت. او در حالی رو به روی مجری برنامه بعضیا نشست که اولین سالگرد درگذشت همسرش را هم پشت سر می گذاشت.


kllol.jpgتیتراژ فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» به همراه موزیک ویدئو آن با صدای «بنیامین بهادری» منتشر شد. ترانه سرای این اثر «فرید احمدی» است و «محمد موجرلو» هم ملودی بنیامین را تنظیم کرده است. ویدئوی این قطعه برای اولین بار در برنامه «بعضیا» با اجرای «علی ضیاء» پخش شد. برنامه ای که یکشنبه هر هفته از شبکه سوم سیما پخش می شود و قسمت سیزدهم آن با شب یلدا مصادف شده بود. آخرین حضور بنیامین در یک برنامه تلویزیونی به نوروز سال 90 باز می گشت. او در حالی رو به روی مجری برنامه بعضیا نشست که اولین سالگرد درگذشت همسرش را هم پشت سر می گذاشت.
گفتگو با مادر زنده یاد «نسیم حشمتی»، دکتر «علی مرادخانی» معاون هنری وزارت ارشاد، پدر بنیامین، پدر مرحوم «نیما وارسته» و اعضای گروه «بنیامین موزیک» از جمله آیتم های این تاک شو بود. نکته حائز اهمیت هم امتناع بنیامین از روایت روز فوت همسرش و اتفاقات آن تصادف بود. او از سوال های مربوط به آن اتفاق می گذشت و بیشتر تمایل داشت درباره موضوعات دیگر صحبت شود. قطعه «گل یاس» از آلبوم «93» تنها اثری بود که با صدای او پخش شد.
گفتنی است که فیلم سینمایی چند متر مکعب عشق به کارگردانی «جمشید محمودی» و تهیه کنندگی «نوید محمودی» به تازگی روانه پرده نقره ای شده است. این فیلم با بازی «ساعد سهیلی»، «علیرضا استادی» و «حسیبا ابراهیمی» و... داستان عاشقانه ای است که حول محور زندگی یک مهاجر افغان به همراه دخترش روایت می شود و به همین دلیل بخش هایی از تیتراژ آن هم توسط بنیامین با لهجه ای نزدیک به افغانی خوانده شده است. همچنین «فتاح ذی نوری» هم عهده دار کارگردانی ویدئو این قطعه را بوده است.

چند متر مکعب عشق


ما به هم محکومیم مثه
مثه ما دوتا به هم مثه
مثه دوتا بی گناه مثه
مثه دوتا متهم
ما به هم محکومیم مثه
مثه آه بعد گناه
مثه این جرم عزیز مثه
مثه عشق تو یه نگاه
حال من ویرون حال تو ویلا
روی موجا رفت کل عشق ما
کی هست که از ما خبر داره
از دل دریا گل برداره
مثه خطای ریل راه آهن
مثه اجبار تن به پیراهن
مثه حس تنهایی آهنگایی که با ما همراهن گاها
متولد یه روز و یک ماهن
مثه یه لحظه خیلی کوتاهن
مثه احساس حس لمس دست گلی که بهم دادی اشتباها
حال من ویرون حال تو ویلا
روی موجا رفت کل عشق ما
کی هست که از ما خبر داره
از دل دریا گل برداره

این قطعه را از رادیو پدیده بشنوید و دانلود کنید.


تیتراژ فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق»,بنیامین بهادری
آمار بازدید : 1,331
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500