ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : سه‌شنبه 2 دی 1393 - ساعت 17:22:10
چاپ خبر

جشنواره‌ی موسیقی کلاسیک تا معاصر برپا می‌شود

چهارمین جشنواره موسیقی "کلاسیک تا معاصر" از 11 دی‌ماه در تهران آغاز خواهد شد.


ERF_9548.jpgهارمین جشنواره موسیقی "کلاسیک تا معاصر" از 11 دی‌ماه در تهران آغاز خواهد شد.
این جشنواره که بنیان‌گذاران آن علیرضا مشایخی و فریماه قوام‌صدری هستند، از 11 تا 14 دی‌ماه میزبان علاقه‌مندان موسیقی خواهد بود.
تالار رودکی میزبان این جشنواره است و در شب اول جشنواره، هلیا سرایداریان، پویا جهان‌آرای، کورش خانی‌آذر، آناهیتا جمشیدی، آرش عباسی و ارکستر موسیقی نو به رهبری سعید علیجانی به روی صحنه خواهند رفت و قطعاتی از باخ، راخمانینف، مندلسون، علیرضا مشایخی و...را اجرا خواهند کرد.
در این شب آرمین خیردان و آرش عباسی به اجرای پیانو چهاردست خواهند پرداخت.
این جشنواره در شب دوم، میزبان نوازندگانی چون صنم قراچه‌داغی، امین غفاری و نگین انوشا است. گروه مجلسی علیرضا مشایخی نیز دراین شب هنرنمایی خواهند کرد و به اجرای قطعاتی از آهنگسازان ایرانی خواهند پرداخت.
اما در شب سوم جشنواره موسیقی کلاسیک تا معاصر، پویا خدائی، محمد امین میرهاشمی، فرهود بیگلربیگی، سینا صدقی و...قطعاتی از بتهوون، تلمان، ایمان جسمی، لیست، بارتوک، باخ، موتزات و سینا صدقی را اجرا خواهند کرد.
درشب آخر این جشنواره قطعاتی از علیرضا مشایخی، راخمانینف و اشکان پاشازاده توسط صنم قراچه‌داغی، ماهور اربابیان و کسری فریدی اجرا خواهد شد. این در حالی است که ارکستر مجلسی شرق و ارکستر ریکوردر پارس به همراه گروه کوبه‌ای موسیقی نو به رهبری مهرداد تیموری در این شب هنرنمایی خواهند کرد.
چهارمین جشنواره موسیقی کلاسیک تا معاصر از 11 تا 14 دی‌ماه هرشب ساعت 20 در تالار رودکی برگزار خواهد شد و قیمت بلیت‌های این جشنواره 30 و 40 هزارتومان است.

چهارمین جشنواره موسیقی "کلاسیک تا معاصر",
آمار بازدید : 1,056
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500