ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : چهارشنبه 3 دی 1393 - ساعت 11:45:55
چاپ خبر

کنسرت «عماد طالب زاده» در اراک لغو شد

یک خواننده پاپ که به تازگی مجوز فعالیت‌های رسمی خود را دریافت کرده قرار بود عصر روز پنج شنبه در اراک روی صحنه برود که برخی عوامل باعث لغو برنامه وی شد.


98_1.jpgیک خواننده پاپ که به تازگی مجوز فعالیت‌های رسمی خود را دریافت کرده قرار بود عصر روز پنج شنبه در اراک روی صحنه برود که برخی عوامل باعث لغو برنامه وی شد.
عماد طالب زاده که به تازگی مجوز فعالیت‌های رسمی خود را دریافت کرده است، قرار بود عصر روز پنج شنبه 4 دی ماه در اراک و در یک سالن 1200 نفره روی صحنه برود که برخی اتفاقات باعث لغو این کنسرت شد.
این کنسرت علی‌رغم استقبال از آن، به دلیل مخالفت عوامل انتظامی و اداره اماکن لغو گردید.
«عماد طالب‌زاده» درباره این اتفاق گفت: «در چند سال گذشته تمام سعی‌ام این بوده که در چهارچوب قوانین کشور فعالیت کنم اما متاسفانه علیرغم رعایت تمام اصول باز هم برخی مشکلات باعث دلسردی و بی‌انگیزگی من می‌شود.»
وی افزود: «این برنامه تمام مجوزهای لازم ارشاد را اخذ کرده بود اما مسئولین محترم انتظامی و اماکن اراک به تهیه کننده برنامه گفته بودند ایشان حتی اجازه ورود به شهر اراک را نیز ندارند!».
طالب‌زاده در انتهای صحبت‌های خود نیز افزود: «امیدوارم هر چه زودتر فکری به حال این قبیل تصمیم‌های سلیقه‌ای شود و الزام تبعیت از قانون و مجوزهای وزارت محترم ارشاد برای همه مشخص باشد.»

کنسرت «عماد طالب زاده»
آمار بازدید : 969
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500