ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : چهارشنبه 3 دی 1393 - ساعت 11:54:44
چاپ خبر

کنسرت «فرمان فتحعلیان» برای روز جهانی ایدز

فرمان فتحعلیان از برگزاری کنسرت جدیدش به‌مناسبت روز جهانی ایدز خبر داد.


21-397.jpgرمان فتحعلیان از برگزاری کنسرت جدیدش به‌مناسبت روز جهانی ایدز خبر داد.
این خواننده‌ی پاپ اظهار کرد:‌ این کنسرت به همت تشکل مبارزه با ایدز ششم دی‌ماه در تالار وحدت برگزار خواهد شد و همه‌ی عواید حاصل از فروش بلیت آن صرف امور خیریه می‌شود.
او درباره‌ی رپرتوار این کنسرت نیز گفت:‌ اجرا بر مبنای چهار آلبومی که تا کنون منتشر کرده‌ام، روی صحنه خواهد رفت و قطعاتی از آلبوم‌های «مردم بیگانه»، «شهر لیلی» و ... اجرا خواهد شد.
فتحعلیان که برای نخستین‌بار در تالار وحدت کنسرت برگزار می‌کند، در این‌باره توضیح داد: این اولین کنسرت من در تالار وحدت است و دلیلش هم این است که وزارت ارشاد طبق اصولی اجازه می‌دهد، خوانندگانی با عنوان خوانندگان پاپ درجه 1 در تالار وحدت اجرا داشته باشند و درباره‌ی من هم این اتفاق رخ داده است.

این هنرمند که قرار است، آلبوم جدیدش را تا پایان سال روانه‌ی بازار کند، افزود:‌ روند انتشار این آلبوم قدری طول کشید؛ اما سعی ما این است که این اثر تا پایان سال مجوز بگیرد.
او پیش از این درباره‌ی آلبومش به خبرنگار ایسنا گفته بود:‌ این آلبوم «دیده بیدار»‌ نام دارد و به مقوله‌ی شعر و کلام هم مثل همیشه با حساسیت نگاه کردم. اشعاری از سیروس الوند، حضرت مولانا، آرش غنی‌زاده و ... در این آلبوم شنیده می‌شود و در مجموع می‌توانم بگویم، کار خوبی از آب درآمده است.
شاهرخ پورمیامی (گیتار الکتریک)،‌ شهرام پورمیامی (درامز)، محمد اسدی (گیتارباس)،‌ حسین حاجیلویی (گیتارباس) و افشین خلج (دف) در این اجرا هنرنمایی خواهند کرد.

فرمان فتحعلیان,کنسرت «فرمان فتحعلیان» برای روز جهانی ایدز
آمار بازدید : 1,146
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500