ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : چهارشنبه 3 دی 1393 - ساعت 12:04:29
چاپ خبر

موسیقی و زمستان پر ستاره / از ˝خداحافظ ˝ گروه آریان تا آلبوم‌های تازه خواجه‌امیری، رضا صادقی و...

با اتمام ماه‌های محرم و صفر، تب و تاب انتشار آلبوم‌های موسیقای چهره‌های به نام موسیقی بالا رفته و موسیقی دوستان همه چشم انتظار این هستند تا آلبوم خوانندگان مورد علاقه‌شان منتشر و پخش شود، در ادامه گزارشی داریم از آلبوم‌هایی که در صف انتشار قرار گرفته‌اند:


51909_635550132297071194_m.jpgبا اتمام ماه‌های محرم و صفر، تب و تاب انتشار آلبوم‌های موسیقای چهره‌های به نام موسیقی بالا رفته و موسیقی دوستان همه چشم انتظار این هستند تا آلبوم خوانندگان مورد علاقه‌شان منتشر و پخش شود، در ادامه گزارشی داریم از آلبوم‌هایی که در صف انتشار قرار گرفته‌اند:
"پاییز ، تنهایی" نام آلبوم جدید خواجه امیری است که قرار بود قبل از ایام عزاداری محرم منتشر شود اما دو سه قطعه‌ی آن دچار مشکل مجوز شد و پخش این آلبوم به زمستان موکول شد. خواجه امیری برای مجموعه‌ی جدیدش با ترانه‌سراهایی نظیر روزبه بمانی، اهورا ایمان، حسین غیاثی و زهرا عاملی همکاری کرده است و در بخش ملودی و تنظیم نیز هومن نامداری، علیرضا افکاری، بهروز صفاریان، مهرداد نصرتی و علیرضا کهن‌دیری او را همراهی کرده‌اند.
رضا صادقی در ادامه‌ی خط مشی آلبوم "همین"، در آلبوم جدیدش نیز به سراغ جوان‌ها رفته و در بخش‌های مختلف ترانه و تنظیم از حضور آن‌ها استفاده کرده است. "فقط گوش کن" آلبوم جدید صادقی است که پروژه‌ی ساخت آن به پایان رسیده و به زودی منتشر خواهد شد. ترانه مکرم، مهرزاد امیرخانی، بیتا تایی، امیر حسین اللهیاری و … از جمله ترانه‌سراهای آلبوم جدید رضا صادقی هستند و میثم مروستی، مسعود همایونی، شجاعت شفایی، اشکان آبرون، اسماعیل حسینی، مهران خالصی، ساناز کریمی، بابک مافی، شهراد امیدوار، فرشید اطهمی و … از جمله موزیسین‌هایی هستند که در آلبوم او حضور دارند. صادقی در روزهای اخیر همچون آلبوم گذشته‌اش، یک دموی کوتاه از تک تک قطعات آلبومش در فضای مجازی منتشر کرد.
مهدی یراحی پس از موفقیت آلبوم "امپراطور" مشغول کار بر روی آلبوم جدیدش است که به احتمال زیاد ۱۲ قطعه با ترانه‌های مونا برزویی، روزبه بمانی، زهرا عاملی، رستاک حلاج و ملودی‌های رستاک، امیرعلی بهادری و خودش خواهد داشت. در قسمت تنظیم نیز هومن نامداری، آرون حسینی، معین راهبر و سعید زمانی، مهدی یراحی را همراهی کرده‌اند . آلبوم جدید یراحی که هنوز نامی قطعی برای آن اعلام نشده به احتمال فراوان اواخر امسال منتشر خواهد شد.
گروه آریان از معدود گروه‌های منسجم موسیقی پاپ در ایران است که ۱۶ سال دوام آورد اما گویا این گروه نیز مانند خیل عظیمی دیگر از گروه‌های موسیقی در حال انقراض است. "خداحافظ " که زمستان امسال منتشر می‌شود آخرین آلبوم گروهی آریانی‌هاست و پس از آن این گروه کاملا منحل شده و هر یک از اعضای این گروه قدیمی به صورت جداگانه به فعالیت خواهند پرداخت.
فریدون آسرایی خواننده‌ی آلبوم موفق و محبوب "غریبه " پس از آزمون و خطاهای فراوان با تنظیم‌کننده‌های مختلف، برای آلبوم جدیدش دوباره به سراغ بهروز صفاریان رفت تا بتواند خاطره‌ی خوش "غریبه" را تکرار کند. صفاریان حدودا ۸ قطعه در این آلبوم تنظیم کرده و بر مابقی قطعات نیز نظارت می‌کند . علاوه بر صفاریان، امید محرم‌زاده، مهران خالصی، بهنام کریمی و … از همکاران دیگر فریدون آسرایی در مجموعه‌ی "عشق یعنی" هستند . این آلبوم طی روزهای آینده تحت امتیار موسسه "آوای هنر" و از طریق شرکت پخش "هنر اول" در سراسر کشور منتشر خواهد شد.
تازه‌ترین آلبوم روزبه نعمت‌الهی هم بین 12 تا 14 قطعه خواهد داشت که قرار است توسط "آوای نی‌لبک شرقی" یا یک شرکت دیگر در صورت توافق دو طرفه منتشر و پخش شود. در این آلبوم که نعمت‌الهی هنوز نامی برای آن مشخص نکرده با همان تیم آلبوم قبلی به اضافه چند نوازنده جدید همکاری داشته است.
حمید عسکری هم این روزها کار آلبوم خود را به اتمام رسانیده و درصد است تا آنرا در فصل زمستان منتشر و پخش نماید، او در این آلبوم با شهاب اکبری، کوشان حداد، پوریا حیدری و در بخش ترانه با کاظم موسوی و امیر بذرافشان همکاری داشته است.
آلبوم‌های کامران رسول‌زاده، کاوه یغمایی، کاوه آفاق، شهاب رمضان، مجید خراط‌ها و علی عبدالمالکی
همچنین کامران رسول‌زاده دومین آلبوم رسمی‌اش با نام "دستای نامحرم " را با ۱۵ قطعه در روزهای آینده منتشر خواهد کرد. کاوه یغمایی نیز در صورت اخذ مجوز بالاخره آلبومش را منتشر می‌کند و کاوه آفاق هم اولین آلبوم مستقل خود را تکمیل کرده و به احتمال فراوان در زمستان امسال منتشر خواهد کرد.
شهاب رمضان، مجید خراطها نیز در حال تکمیل آلبوم‌های خودشان هستند. علی عبدالمالکی هم به دنبال پخش اولین آلبوم رسمی‌اش است. این انتظار هم می‌رود که خوانندگانی بدون سر و صدا آلبوم‌های خود را تکمیل کرده و در زمستان به انتشار برسانند.


آلبوم جدید خواجه امیری,آلبوم جدید صادقی, آخرین آلبوم گروهی آریانی‌ها,دومین آلبوم کامران رسول زاده با نام "دستای نامحرم "
آمار بازدید : 1,646
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500