ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : چهارشنبه 3 دی 1393 - ساعت 12:17:08
چاپ خبر

خواننده«صدای طهران قدیم» به سوی خانه ابدی بدرقه شد

مراسم تشییع پیکر زنده یاد مرتضی احمدی صبح امروز با حضور دوستداران این هنرمند فقید از مقابل تالار وحدت برگزار شد.


222224024.jpgراسم تشییع پیکر زنده یاد مرتضی احمدی صبح امروز با حضور دوستداران این هنرمند فقید از مقابل تالار وحدت برگزار شد.
این مراسم از ساعت 9 صبح چهارشنبه 3 دی آغاز شد و صابر ابر که مجری گری این مراسم را بر عهده داشت در ابتدای برنامه از حاضران خواست تا به احترام زنده یاد مرتضی احمدی یک دقیقه سکوت کنند.
حجت‌اله ایوبی رییس سازمان سینمایی در بخشی از این مراسم درباره زنده یاد مرتضی احمدی گفت: مرتضی احمدی نام نیکی است که همواره در ایران عزیز خواهد ماند. امسال پاییز دردناک و خزان غم آوری داشتیم. امیدوارم ادب، آداب و بزرگ منشی این مرد بزرگ الگوی همه ما باشد. امروز ما یک الگو را به خاک می‌سپاریم.
در بخش دیگری از این مراسم علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پشت تریبون قرار گرفت و درباره مرتضی احمدی گفت: ‌وقتی کسی به دیدن آقای احمدی می‌رفت، تا یک هفته با انرژی بود چون زنده یاد احمدی خاطراتی را می‌گفت و وجوهی را از تهران تعریف می‌کرد که کمتر کسی آنها را می‌دانست یا بیان کرده بود.
علی مرادخانی همچنین افزود: او در حوزه تهران شناسی و موسیقی فعالیت‌هایی داشت و ما حتی فعالیت‌هایی را در حوزه تهران شناسی و موزه موسیقی برای او در نظر گرفته بودیم تا در بخش فرهنگ و تاریخ دوره معاصر از تجربیات او بهره‌مند شویم.
در این مراسم همچنین بهزاد فراهانی، مرضیه برومند، افشین پیروانی و بهرنگ بقایی(نوه مرتضی احمدی) نیز به سخنرانی پرداختند.
در پایان مراسم نیز حجت‌الاسلام دعایی نماز میت را بر پیکر مرتضی احمدی خواند و حاضران پیکر این هنرمند فقید را به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) بدرقه کردند.

خواننده«صدای طهران قدیم»,مراسم تشییع پیکر زنده یاد مرتضی احمدی
آمار بازدید : 1,087
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500