ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : پنج‌شنبه 4 دی 1393 - ساعت 14:57:03
چاپ خبر

آلبوم جدید دارکوب تا پیش از عید می‌آید / همایون نصیری

همایون نصیری سرپرست گروه دارکوب با اعلام این خبر گفت: کار ضبط آلبوم به پایان رسیده و توانستیم 10 قطعه را به دو شکل بدون کلام و با کلام به خوانندگی علی زندوکیلی و رضا کولغانی ضبط کنیم، تلاش می‌کنیم تا این آلبوم را پیش از سال جدید وارد بازار کنیم اما هنوز برای تهیه‌کنندگی اثر به توافق نهایی نرسیدم البته صحبت‌هایی شده اما هنوز نتیجه‌ای حاصل نشده است.


51957_635550178946613130_m.jpgهمایون نصیری سرپرست گروه دارکوب با اعلام این خبر گفت: کار ضبط آلبوم به پایان رسیده و توانستیم 10 قطعه را به دو شکل بدون کلام و با کلام به خوانندگی علی زندوکیلی و رضا کولغانی ضبط کنیم، تلاش می‌کنیم تا این آلبوم را پیش از سال جدید وارد بازار کنیم اما هنوز برای تهیه‌کنندگی اثر به توافق نهایی نرسیدم البته صحبت‌هایی شده اما هنوز نتیجه‌ای حاصل نشده است.
نصیری درباره برنامه کنسرت‌های دارکوب گفت: اعضای ارکستر همان افراد قبل هستند و کسی اضافه یا کم نشده، برای اجرا برنامه‌ریزی‌های زیادی صورت گرفته اما فعلا تصمیم داریم تعقد قرارداد انتشار آلبوم را در اولویت قرار دهیم و بعد از آن به فکر اجرا و تور کنسرت‌ها باشیم.
گروه موسیقی دارکوب سال گذشته و در "اولین جشن سالانه موسیقی ما" توانست گوی سبقت را از دیگر رقبا ربوده و تندیس بهترین اجرای زنده موسیقی تلفیقی را از آن خود کند.
لازم به یادآوری است که همایون نصیری، دارا دارایی، آرش پژند مقدم، پویا نیکپور، مسعود همایونی، امید حاجیلی، کوروش بابایی، پیتر سلیمان‌پور، حسین رضایی‌نیا، میلاد درخشانی، وحید اسداللهی و .. از جمله نوازندگان سرشناس گروه هستند و این گروه تا به امروز خوانندگان زیادی مثل مهران مدیری، حامد بهداد و حسن شریفیان داشته است و در حال حاضر از خوانندگی علی زندوکیلی و رضا کولغانی بهره می‌برد.

همایون نصیری,آلبوم جدید دارکوب
آمار بازدید : 1,845
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500