ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : جمعه 5 دی 1393 - ساعت 10:19:01
چاپ خبر

آلبوم «شِکوِه» با صدای دکتر «محمد اصفهانی» هشتم دی ماه منتشر خواهد شد

دکتر «محمد اصفهانی» پس از حدود سه سال و نیم بازگشت متفاوتی به بازار موسیقی پاپ خواهد داشت. جدیدترین آلبوم این خواننده با سابقه روز هشتم دی ماه از سوی شرکت «هنر اول» در بازار توزیع می شود. این اثر که «شِکوِه» نام دارد در فضایی جدید و با محوریت هشت سال دفاع مقدس تولید شده است که نسبت به آلبوم های گذشته اصفهانی تفاوت های بسیاری دارد. تا کنون آلبوم ها و آثار موسیقایی متعددی با این موضوع تولید شده است ولی مضمون آلبوم شکوه دربرگیرنده مسائل پس از جنگ تحمیلی و اشخاص و خانواده هایی است که درگیر بوده اند.


dasdasdas_3.jpgدکتر «محمد اصفهانی» پس از حدود سه سال و نیم بازگشت متفاوتی به بازار موسیقی پاپ خواهد داشت. جدیدترین آلبوم این خواننده با سابقه روز هشتم دی ماه از سوی شرکت «هنر اول» در بازار توزیع می شود. این اثر که «شِکوِه» نام دارد در فضایی جدید و با محوریت هشت سال دفاع مقدس تولید شده است که نسبت به آلبوم های گذشته اصفهانی تفاوت های بسیاری دارد. تا کنون آلبوم ها و آثار موسیقایی متعددی با این موضوع تولید شده است ولی مضمون آلبوم شکوه دربرگیرنده مسائل پس از جنگ تحمیلی و اشخاص و خانواده هایی است که درگیر بوده اند.
دکتر اصفهانی تا کنون سابقه اجرا و انتشار آثار مذهبی، عارفانه، عاشقانه و انتقادی نظیر «نون و دلقک» را هم داشته است اما شنیده های ما حکایت از آن دارد که نگاه اجتماعی و انتقادی مهمترین ویژگی آلبوم شِکوِه است.
آخرین آلبوم محمد اصفهانی به نام «بی واژه» در بهار سال 1390 به بازار عرضه شد. او پس از آن تور کنسرت های خود در تهران و سایر شهرهای ایران را برگزار کرد. در طول این مدت تیتراژهای موفقی نظیر «تکیه بر باد»، «ارمغان تاریکی» و «یه تیکه زمین» با صدای او شنیده شد. قطعه یه تیکه زمین  تندیس طلایی بهترین تیتراژ سال 91 از اولین جشن سالانه «موسیقی ما» را کسب کرد. گفتنی است که دکتر اصفهانی مدتها درگیر ساخت و راه اندازی استودیو شخصی خود بود. با آغاز فعالیت این استودیو مراحل تولید آلبوم جدید او هم سرعت بیشتری به خود گرفته است.
گفتنی است که دموی آلبوم شِکوِه به همراه جزئیات اثر و عوامل تولید آن به زودی از طریق سایت «موسیقی ما» در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

دکتر «محمد اصفهانی»,آلبوم «شِکوِه»
آمار بازدید : 1,350
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500