ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : یک‌شنبه 7 دی 1393 - ساعت 19:17:42
چاپ خبر

مانی رهنما از تولید آلبوم متفاوتش گفت/ آماده شدن برای کنسرت دی‌ماه

خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ کشورمان در تشریح تازه ترین فعالیت‌هایش از تولید یک آلبوم تا پایان سال جاری و برگزاری یک کنسرت دو روزه در تالار وحدت خبر داد.


736182.jpgخواننده و آهنگساز موسیقی پاپ کشورمان در تشریح تازه ترین فعالیت‌هایش از تولید یک آلبوم تا پایان سال جاری و برگزاری یک کنسرت دو روزه در تالار وحدت خبر داد.
مانی رهنما گفت: در تدارک تهیه و تولید یک آلبوم جدید هستم که کار ساخت آن از سال گذشته آغاز شده و این امید را دارم که اگر تهیه‌کننده هزینه باقیمانده تولید اثر را تقبل کند بتوانیم هرچه زودتر آلبوم را تا پایان سال منتشر کنم چون اگر نتوانیم این آلبوم را تا پایان امسال منتشر کنیم واقعا از برنامه ریزی هایی که برای این اثر انجام دادیم عقب می مانیم.
وی ادامه داد: هم اکنون بیش از 90 درصد آلبوم تکمیل شده و امیدوارم تهیه کننده در این چند مدت به تعهدات خود عمل و هزینه های باقیمانده را پرداخت کند تا ما بتوانیم هرچه زودتر این آلبوم را در بازار موسیقی منتشر کنیم؛ آلبومی که در فضایی کاملا متفاوت نسبت به کارهای قبلی ام خواهد بود.
رهنما درباره آلبوم توضیح داد: آلبوم جدیدم که با نام‌های موقت «با خودم می‌رقصم» و «آرتیست» تولید شده شامل 14 قطعه با ترانه‌هایی از بابک صحرایی، یغما گلرویی، سجاد ایران‌نژاد و افشین مقدم است ضمن اینکه علیرضا افکاری و بهنام رهنما نیز در تنظیم آهنگ‌ها به من کمک کرده اند. البته نوع موسیقی‌ای که برای این آلبوم انتخاب کردم دارای قالب‌های متفاوتی است و این آلبوم به نظر خودم می‌تواند به عنوان یکی از متفاوت‌ترین کارهایم شناخته شود. البته اگر بخواهم گونه‌ای را برای این آلبوم انتخاب کنم می توان از گونه پاپ - راک یاد کرد که این گونه در کارهای قبلی من کمتر دیده می‌شد و امیدوارم مخاطبان نیز در این زمینه با من هم‌نظر باشند.
این آهنگساز و خواننده درباره کنسرت های پیش روی خود هم گفت: بعد از اجرای موفقی که با داریوش تقی پور در تالار وحدت داشتم این بار طی روزهای سیزدهم و چهاردهم دی ماه کنسرت دیگری را با رضا تاجبخش نوازنده پیانو و آهنگساز در تالار وحدت برگزار می کنم که این کنسرت به نوعی متشکل از قطعه های پیانویی و ملودی های پرطرفداری است که تاکنون از من منتشر شده است و به نوعی می توان گفت آهنگ های مورد علاقه مردم هستند.
«مرسدس»، «فصل پرواز»، «امیر»، «اعتراض»، «آخرین غزل»، «تموم شد ترانه»، «بغض» و «کجا به خنده می رسیم» آلبوم‌هایی هستند که تاکنون از این خواننده موسیقی پاپ منتشر شده است.

مانی رهنما ,آلبوم های متفاوت مانی رهنما
آمار بازدید : 1,022
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500