ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : دوشنبه 8 دی 1393 - ساعت 21:19:19
چاپ خبر

دلگیری خواننده ترانه ˝فقط خودم ، فقط خودت˝ از فضای امروز موسیقی پاپ

فرهاد جواهرکلام، خواننده محبوب اوایل دهه 1380 شمسی که این روزها کمتر از او می‌شنویم  درباره حضور کمرنگ این روزهای خود گفت: فعلا ترجیح دادم مدتی کناره‌گیری کنم البته کناره‌گیری نه به معنای دوری بلکه به معنی دلگیری از فضایی که امروز بر موسیقی پاپ حاکم شده و باعث ورشکستگی شرکت‌ها و خانه نشین شده هنرمندان شده است.


52118_635554466336016964_m.jpgفرهاد جواهرکلام، خواننده محبوب اوایل دهه 1380 شمسی که این روزها کمتر از او می‌شنویم  درباره حضور کمرنگ این روزهای خود گفت: فعلا ترجیح دادم مدتی کناره‌گیری کنم البته کناره‌گیری نه به معنای دوری بلکه به معنی دلگیری از فضایی که امروز بر موسیقی پاپ حاکم شده و باعث ورشکستگی شرکت‌ها و خانه نشین شده هنرمندان شده است.
جواهر کلام ادامه داد: فعلا سه تک آهنگ در دست ساخت دارم که تا قبل از عید آنرا منتشر و پخش خواهم کرد اما نامی از عوامل آن نمی‌برم تا برای هوادارنم به صورت سوپرایز باقی بماند، خودم به شخصه خیلی دوست دارم تا مجموع کارهایم را آلبوم کنم اما با وجود کپی‌های بی‌حساب و کتاب امروز موسیقی نه تنها من بلکه شرکت‌ها هم دیگر رغبتی به انتشار آلبوم ندارند.
خواننده ترانه مشهور "فقط خودم فقط خودت" اضافه کرد: صحبت‌هایی برای اجرا در اسفندماه در تهران شده اما به خاطر وضعیت که وجود دارد سالن‌های دولتی جوابگو نیستند و باید به بخش خصوصی پناه برد که در نتیجه فعلا به سالن اریکه ایرانیان رضایت دادیم.
فرهاد جواهر کلام در پایان صحبت‌هایش گفت: ما آن زمان برای کارهایمان زخمت زیادی می‌کشیدیدم چرا که می‌خواستیم مردم برای آن هزینه‌ای که برای خرید آلبوم می‌دهند راضی باشند؛ اما الان شرایط کاملا برعکس شده و کارها بی‌هیچ دغدغه‌ای از روی هم کپی می‌شوند و هیچ کس این میان به فکر نیست.
لازم به یادآوری است که از جواهرکلام تاکنون چند آلبوم از جمله "عاشق ترین"، "پسر ایرونی"، "فقط خودم ، فقط خودت"، "هیشکی مثل تو نمیشه"، "بازی در نیار" و "احساسی که دارم" منتشر شده است و از میان این آلبوم‌ها قطعه "فقط خودم فقط خودت" در زمان خودش شهرت زیادی برای این خواننده به ارمغان آورد.

فرهاد جواهرکلام,ترانه مشهور "فقط خودم فقط خودت", آلبوم "عاشق ترین",
آمار بازدید : 1,251
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500