ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : سه‌شنبه 9 دی 1393 - ساعت 17:23:55
چاپ خبر

انتشار ˝پاییز تنهایی˝ به تعویق افتاد / احسان خواجه امیری خبر داد

تازه‌ترین آلبوم احسان خواجه امیری که پیش از این قرار بود تا بعد از اتمام ما صفر وارد بازار موسیقی شود به خاطر تیراژ بسیار بالا و طولانی شدنی پروسه فنی به دو هفته دیگر موکول شد.


52156_635555083162816363_m.jpgتازه‌ترین آلبوم احسان خواجه امیری که پیش از این قرار بود تا بعد از اتمام ما صفر وارد بازار موسیقی شود به خاطر تیراژ بسیار بالا و طولانی شدنی پروسه فنی به دو هفته دیگر موکول شد.
این خواننده درباره تاریخ دقیق انتشار این آلبوم در صفحه مجازی خود نوشته است: من بیشتر از طرفدارنم مشتاق هستم تا آلبوم به گوش‌شان برسد اما چون تیراژ آلبوم کمی بالا بوده در نتیجه چاپ و بسته‌بندی آن زمان بیشتری می‌برد، به امید خدا تا دو هفته دیگر یعنی تا نیمه دوم دی‌ماه این آلبوم توسط شرکت "آوای هنر" منتشر و پخش خواهد شد.
این هنرمند در این آلبوم با ترانه‌سراهایی نظیر روزبه بمانی، اهورا ایمان، حسین غیاثی و زهرا عاملی همکاری کرده است و در بخش ملودی و تنظیم نیز هومن نامداری، علیرضا افکاری، بهروز صفاریان، مهرداد نصرتی و علیرضا کهن‌دیری همکاری داشته است.
احسان خواجه امیری همچنین در تاریخ 18 و 19 دی ماه در همدان به روی صحنه خواهد رفت. پیش از این اعلام شده که "پاییز تنهایی" هفته اول دی‌ماه منتشر می‌شود.
این هفتمین آلبوم احسان خواجه امیری است که فعالیت حرفه‌ای خود را در سال 1380 با انتشار آلبومی مشترک با پدرش استاد حسین خواجه امیری (ملقب به ایرج) آغاز کرد. از انتشار آخرین آلبوم او با نام "عاشقانه‌ها" دو سال می‌گذرد.

آلبوم احسان خواجه امیری, آلبوم "آوای هنر"
آمار بازدید : 1,094
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500