ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : پنج‌شنبه 11 دی 1393 - ساعت 08:28:18
چاپ خبر

بنیامین با قطعه‌های اختصاصی هر سانس روی صحنه می‌رود

خواننده «چند متر مکعب عشق» اوایل بهمن ماه در تهران روی صحنه می رود.


65025458751202362535.jpgخواننده «چند متر مکعب عشق» اوایل بهمن ماه در تهران روی صحنه می رود.
بنیامین بهادری که به تازگی تیتراژ «چند مترمکعب عشق» را خوانده، شامگاه 4 و 5 بهمن ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه می رود.
بنیامین بهادری طبق روال چند اجرای اخیرش که در شهرهای مختلف کشور روی سن برده، باز هم قبل از کنسرت تهران ترتیب اجرای قطعاتش را اعلام کرده تا هر کس بنا به انتخاب قطعات مورد علاقه اش بتواند در سانس مورد نظر در سالن اجرای برنامه این خواننده حضور داشته باشد.
بنیامین در سانس اول کنسرت تهران قطعات «چند متر مکعب عشق»، «محدودیت» و «جادوگر گیسو» را می خواند و این ترتیب در سانس دوم اش اینگونه است:‌«قهوه»، «محدودیت» و «آخ دلم». در سانس سوم کنسرت بنیامین قطعات «محدودیت»، «چند متر مکعب عشق» و «یه خونه» اجرا خواهد شد و این خواننده در سانس آخر برنامه اش نیز «آشوب»، «تمام این شهر» و «چند متر مکعب عشق» را روی صحنه خواهد برد.
این در حالی ست که قطعات معروف و پرطرفدار این خواننده در تمام سانس های برنامه اش اجرا می شوند.
بنیامین که در روزهای گذشته در شهرهای مختلف کشور به اجرای برنامه پرداخته، درباره علاقمندانی که در سالن اجرای برنامه اش حضور دارند اعتقاد دارد: «من خودم وقتی به عنوان مخاطب در کنسرتی حاضر شده ام، معمولا ردیف های بیست به بعد را برای نشستن انتخاب می کردم و همیشه هم بیشتر به من خوش می گذشت. هر چند اگر دست من بود از روی سن تا آخر سالن را راهرو درست می کردم که بتوانم از انرژی مثبت همه دوستانی که در ردیف های انتهایی اند، بهره بگیرم.هر چند مهم صدای ماست که به هم گره می خورد.»
گفتنی ست بلیت فروشی این کنسرت از ظهر دیروز آغاز شده و دوستداران این خواننده میتوانند برای حضور در این برنامه باتوجه به قطعات مورد علاقه شان اقدام نمایند.

بنیامین بهادری,چند متر مکعب عشق
آمار بازدید : 1,450
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500