ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : پنج‌شنبه 11 دی 1393 - ساعت 22:18:04
چاپ خبر

ویژه برنامه معراج خوانی برگزار می شود

<br>بابک ربوخه روز چهارشنبه گفت : عروج مقدس پیامبر گرامی یکی از باورهای قطعی و بی بدیل در تمامی مذاهب اسلامی است.


81446054-6172861.jpgبابک ربوخه روز چهارشنبه گفت : عروج مقدس پیامبر گرامی یکی از باورهای قطعی و بی بدیل در تمامی مذاهب اسلامی است.
وی ادامه داد :این اعتقاد در قالب های مختلف هنر آشکار است و تمامی هنرمندان را برآن داشته که در آثار خود از این باور و اعتقاد دینی الهام گرفته و هنرنمایی کنند.
این هنرمند موسیقی اظهار داشت :بدیهی است در هنر موسیقی این باور در قالب آوا و نوا جان گرفته و در عمق وجودی هنرمندان موسیقی این مرز و بوم متبلور گشته است.
وی بابیان اینکه این شیوه اجرا کمتر مورد توجه بوده است گفت: از این رو ویژه برنامه 'معراج نامه خوانی' بر آن است تا این نغمات کهن و درحال فراموش شدن را به گوش مردم علاقه مند رسانده و با هنرنمایی هنرمندان طراز اول موسیقی مقامی ایران این مهم به یادگاربماند.
ربوخه با اشاره به اینکه در این رویداد از هنرمندان توانای سراسر کشور بهره گرفته شده است خاطرنشان کرد : در شب نخست 17 دی ماه گروه های موسیقی خراسان جنوبی (غفور محمد زاده, جمشید پورعطایی) ، کردستان علیرضا غوثی,رحمانی غوثی و عرفان غوثی ،آذربایجان شرقی عاشیق حسن اسکندری,عاشیقی علی کریمی و عبدالصمد شریفی نیا از استان هرمزگان حضور خواهند داشت
وی ادامه داد : در شب دوم این رویداد 18 دی ماه سیستان و بلوچستان محمد اسحاق بلوچ نسب ،چهار محال و بختیاری شمس علی منصوری فرد ،حاج علی نظری ،گیلان صمد حبیبی ،خراسان شمالی سهراب محمدی,عیسی قلی پور ،علی غلامرضایی آلمه جوقی و مراد قلی ابراهیمی از استان شیراز هنرنمایی می کنند .
ویره برنامه معراج نامه خوانی 17 و 18 دی ماه ساعت 30 :17 در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود .

بابک ربوخه,معراج خوانی,
آمار بازدید : 1,087
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500