ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : شنبه 13 دی 1393 - ساعت 10:26:26
چاپ خبر

ارکستر و گروه کر نوجوانان ایران تشکیل می شود

«ارکستر و گروه کر نوجوانان ایران» در حالی به زودی تشکیل خواهد شد که پروسه ثبت نام و آزمون ورودی آن از 25 تا 29 دی برگزار خواهد شد.

   
-میرآقاسی14057.jpg«ارکستر و گروه کر نوجوانان ایران» در حالی به زودی تشکیل خواهد شد که پروسه ثبت نام و آزمون ورودی آن از 25 تا 29 دی برگزار خواهد شد.
پیمان میرآقاسی مدیر این ارکستر ضمن اعلام این خبر گفت: «ارکستر و گروه کر نوجوانان ایران» برای رشد و بالندگی موسیقی ایران و نسل آینده موسیقی دانان ایرانی بنیان نهاده شده که طبق برنامه ریزی های انجام شده در روزهای پایانی دی ماه آزمون ورودی آن برگزار خواهد شد.
وی در ادامه افزود: این اركستر زير نظر يك انجمن خصوصى توسط آرمان نوروزى، على اكبر قربانى، شهرام توكلى، آرش فلاحى، امير حقى و اينجانب به عنوان مدير اركستر تشكيل شده است.
میرآقاسی همچنین عنوان کرد: هدف از شکل گیری چنین حرکتی این است که «ارکستر و گروه کر نوجوانان ایران» بستری خواهد بود برای کشف و رشد استعدادها، عرضه توانمندی های نوازندگان در قامت نوازنده ارکستر و يا سولیست، شنیده شدن موسیقی امروز ایران از زبان آهنگسازان ایران و شنیده شدن موسیقی امروز و گذشته جهان.
مدیر این ارکستر ادامه داد: «ارکستر و گروه کر نوجوانان ایران» از ترکیب نوازندگان 12 تا 17 ساله تشکیل خواهد شد؛كه آزمون ورودی این ارکستر در بخش سازهای زهی، بادی چوبی، بادی برنجی و کوبه ای و همچنین گروه کر انجام می شود.
پیمان میرآقاسی گفت: علاقمندان تا 25 دی ماه برای دریافت فرم و ثبت نام در آزمون ورودی این ارکستر مهلت دارند که می بایست برای دریافت فرم مورد نظر به آدرس خیابان مطهری(نرسیده به شریعتی)، پلاک 5، طبقه 3، واحد 12، موسسه فرهنگی هنری هنر نوین مراجعه کنند.
وی افزود: آزمون ورودی نیز نیز طی روزهای 27 تا 29 دی ماه برگزار خواهد شد که علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های 88442894 و 88400143 تماس بگیرند.

ارکستر و گروه کر نوجوانان ایران,پیمان میرآقاسی
آمار بازدید : 1,271
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500