ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : شنبه 13 دی 1393 - ساعت 17:29:26
چاپ خبر

مردم به اجرای ارکسترال تمایل ندارند

رهبر ارکستر آکادمیک تهران با اشاره به فعالیت نکردن این ارکستر، گفت: مخاطبان دیگر تمایل کمتری به شنیدن اجراهای ارکسترال دارند.


32-221.jpgرهبر ارکستر آکادمیک تهران با اشاره به فعالیت نکردن این ارکستر، گفت: مخاطبان دیگر تمایل کمتری به شنیدن اجراهای ارکسترال دارند.
امین سالمی اظهار کرد: ارکستر آکادمیک تهران در حال حاضر درگیر مشکلات اقتصادی است و از ابتدای سال 93 تصمیم گرفتیم که فعالیت‌های‌مان را به طور موقت تعطیل کنیم.
او که سال‌هاست این ارکستر خصوصی را رهبری می‌کند، ادامه داد: وقتی محاسباتی انجام دادیم، به این نتیجه رسیدیم که هزینه‌هایی که صرف یک اجرا می‌شود، با درآمد حاصل از آن همخوانی ندارد و در صورت نداشتن یک حامی مالی خوب نمی‌توان فعالیت کرد.
وی گفت: جامعه‌ی مخاطبان دیگر تمایل زیادی به شنیدن اجراهای ارکسترال ندارند و مخاطبان بیشتر به سمت موسیقی پاپ کشیده شده‌اند.
سالمی یادآوری کرد: این موضوع به معنی تعطیل شدن دائمی ارکستر نیست، بلکه برای مدتی تمرین‌ها را متوقف کرده‌ایم.
رهبر ارکستر آکادمیک درباره‌ی این‌که اکنون چگونه فعالیت هنری می‌کند؟ گفت: من بیشتر در آموزشگاه و دانشگاه مشغول تدریس هستم و کارهای آهنگسازی شخصی‌ام را پیگیری می‌کنم.
ارکستر آکادمیک تهران یکی از ارکسترهای خصوصی تهران است که با نوازندگان مستقل فعالیت می‌کند. این ارکستر تا کنون اجراهای موفقی داشته است.

رهبر ارکستر آکادمیک تهران,اجرای ارکسترال,امین سالمی,
آمار بازدید : 1,097
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500