ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : فاطمه فدایی
|
تاریخ : یک‌شنبه 14 دی 1393 - ساعت 13:44:12
چاپ خبر

برگزیدگان جایزه موسیقی استاد همایون خرم در تالار وحدت

به گزارش روز یکشنبه ، این مراسم 23 دی ماه جاری از ساعت 30/21 آغاز می شود که طی آن برگزیدگان بخش رقابتی در تالار وحدت معرفی خواهند شد.


81450100-6179716.jpgبه گزارش روز یکشنبه ، این مراسم 23 دی ماه جاری از ساعت 30/21 آغاز می شود که طی آن برگزیدگان بخش رقابتی در تالار وحدت معرفی خواهند شد.
در این مراسم که از سوی موسسه فرهنگی هنری راد نواندیش برگزار می شود، محمد اصفهانی قطعاتی از ساخته های زنده یاد استاد همایون خرم را برای مخاطبان می خواند.
همچنین در بخش دیگری از مراسم، آثاری از همایون خرم با همنوازی ویلن بابک شهرکی و پیانوی سامان احتشامی و نیز همخوانی حسین مظفری با پیانوی بردیا صدرنوری اجرا خواهد شد.
علاقه مندان برای تهیه بلیت این برنامه می توانند به سایت http://www.iranconcert.com/ مراجعه کنند.
به گزارش دبیرخانه این جایزه، همچنین در روزهای 21 و 22 دی ساعت 30/18 مراسم انتخاب برگزیدگان در تالار وحدت برگزار می شود که ورود برای علاقه مندان آزاد است.
جایزه موسیقی استاد همایون خرم در رده سنی 6 تا 20 سال برگزار می شود و هدف از آن فرهنگسازی برای موسیقی اصیل در این رده سنی است.
آثار ارسال شده برای نخستین جایزه موسیقی همایون خرم بیش از 70 اثر را دربر می گرفت که در دور اول 38 اثر برای بخش رقابتی انتخاب شدند.
این مسابقه در رده سنی 6 تا 20 سال برگزار می شود و هدف از آن فرهنگ سازی برای موسیقی اصیل در رده سنی پایین است.

*** شب موسیقی باروک در فرهنگسرای نیاوران
آنسامبل کارگاه موسیقی باروک در کنسرت پیش روز خود قطعاتی از آهنگسازان دوره باروک را در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه خواهد برد.
در این کنسرت رضا عسگرزاده، آیدین احمدی نژاد، آیدین منعم، پوریا کیانی، فرهود بیگلربیگی و امیرحسین نوروزناصری با همراهی کریستوف رضاعی خواننده تنور، قطعات سازی و آوازی از ویلیام کربِت، هنری پِرسِل، لودویگ زِنفل، میشل لامبِر، ژوزف بوآ مورتیه و فیلیپ تلمان آهنگسازان انگلیسی، آلمانی و فرانسوی این دوره را اجرا خواهند کرد.
براساس گزارش فرهنگسرای نیاوران، این گروه موسیقی در تلاش برای نزدیک شدن به ویژگی های اجرایی موسیقی این دوره قصد دارد در کنسرت پیش روی خود اجرای قطعات را با استفاده از تارهای روده برای سازهای زهی و کوک مرسوم در این دوره (A = 415 Hz) انجام دهد.
پایبندی به سبک نوازندگی و استفاده از تزئینات دوره باروک ویژگی دیگر این کنسرت خواهد بود.
کنسرت کارگاه موسیقی روز شنبه شانزدهم دی ماه ساعت 21 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود و علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت برنامه به وب سایت تیوال به نشانی اینترنتی www.tiwall.com مراجعه نمایند.

*** اجرای گروه روهان در دانشگاه هنر

کنسرت گروه روهان سه شنبه 16 دی ماه ساعت 18 در تالار فارابی دانشگاه هنر برگزار می شود.
در این کنسرت امیر احمدی (گیتار الکتریک و خواننده)، همایون آرام فر (پیانو، خواننده)، سینا موسوی (گیتار اکوستیک)، حسن محمدی (گیتار کلاسیک)، محمد صادق فرزانه (گیتار بیس) و نیما نجفی به عنوان نوازنده (درامز) ایفای نقش می کنند.
یک ارکستر زهی متشکل از مهرشاد هاشم پور، مصطفی حیات غیبی، صبا ندایی، الناز پگاه و سینا کلوت (ویلن)، امیرحسین منصوری و کیوان دباغی (ویولا) این گروه را همراهی می کنند.
کنسرت گروه روهان سه شنبه 16 دی ماه در تالار فارابی دانشگاه هنر برگزار می شود.

استاد همایون خرم ,شب موسیقی باروک, گروه روهان
آمار بازدید : 1,241
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500